Gå til innhold

Har en vondt følelse...

Anbefalte innlegg

Jeg er så langt nede i dag..

I går formiddag hadde jeg en liten blødning... Var bare litt og gikk fort over.. Hadde ingen smerter eller ubehag... Ble enig med meg selv om å tenke positivt og vente til UL på onsdag når jeg skal være 7+6.. Men i dag har jeg også hatt en liten blødning.. klarer ikke tenke positivt lenger og har en kjempe dårlig følelse... Noen som har erfaringer med dette??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142343022-har-en-vondt-f%C3%B8lelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor stor har den andre blødningen vært?

Har hørt det bør være på størrelse med en mensturasjonsblødning med noe menslignende smerter om man skal anta SA, men også da kan det ha gått bra!

Jeg hadde et par små blødninger i starten av forrige sv.skap, rundt uke 7-9, hadde i tilegg magesmerter. Fikk tidlig UL pga bekymring for sv.skap utenfor livmoren. Men det skyltes bare en liten muskelknute på livmoren, så alt gikk bra :-)

Har hatt en minimal blødning denne gangen også i uke 6, men har foreløpig ikke skjekket det.

Hvis du er veldig bekymret bør du ringe legen din og få henvisning til tidlig UL for å se at alt er som det skal være.

Lykke til, håper alt går bra :-)

Det andre blødningen var mindre enn den første... Altså bitteliten..

Jeg har ikke ringt legen, da jeg har en time til privat UL på onsdag og får bare holde ut til da. Som du sier så kan det jo hende at alt er i orden også, men dette er første gang jeg er gravid og har ingen erfaring også leser jeg om så mange som har SA/MA at jeg blir helt stressa...

Takk for svar, blir iallefall litt betrygget når jeg hører om andre som har opplevde det samme og som det har gått bra med =)

Hei du, tror ikke du har noen grunn til bekymring, tenk positivt frem til UL så går det nok bra :)

Jeg hadde mange kraftige blødninger i flere uker fra uke seks, legevakten ba meg legge meg og ta smertestillende for dette var en SA, sa legen uten en gang og ville ha meg inn til undersøkelse. Jeg sto på mitt og fikk en tidlig UL som viste hjerteaktivitet :) Jeg er i uke 23 nå men har blitt fulgt tett opp med UL pga mye smerter og små-blødninger. Men har hørt at mange har lette blødninger i svangerskapet uten at det er noe galt :)

Masse lykke til i hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...