*shira* Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Jeg er nå i uke 35 og jenta i magen ligger med rompa ned.. Og nå begynner jeg å tenke på når hun snur seg? I mitt forrige sv.skap la hun seg med hode ned i uke 30..
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Dette lurer jeg også på! Har kanskje litt bedre tid enn deg, men har hørt at de kan snu seg fram og tilbake helt til hodet fester seg. Begynner vel å bli litt plassmangel inni der? Lykke til
carina86 Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 baby'n kan snu seg en god stund til jeg er i uke 37 å baby'n min ligger i tverrleie, den har nesten snudd seg nedover men så er den tilbake i tverrleie---- sånn holder den på forsatt
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 det er lenge. Min har vært i seteleie i uke 34, så med hodet ned i uke 37 og nå var jeg på kontroll i dag uke 39 og hodet var ikke ned,så mulig tverrleie. Skal på ul i morgen. Jordmor blir ikke klok på denne lille jenta så hun mener at hun har så stor plass etter de 2 andre at hun kan snu seg rundt så mye hun vil enda.. Litt skummelt nå så derfor ul.
sexymama83 Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 jeg har hatt ei i sete tidligere og har no en gutt på vei som ligger med hodet ned jeg er i uke 37. det jeg fikk beskjed om når det gjalds min setejente var det at som regel rundt uke 37 er barna festet slik de vil komme under fødsel, MEN jeg fikk også beskjed om at de kan egentlig også snu seg helt fram til siste dag... har du ikke fått beskjed om vending da rundt uke 37? for det får du om barnet ikke har snudd seg med hodet ned innen uke 37. og får de ikke til å snu må du ta et standpunkt angående ks eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå