Hattifnatti & JuliRumpetrollet Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Jeg leser på testene at man kan teste positivt tidligst 4 dager før forventet mens, men at man ikke trenger få positiv test før helt i uke 7. Jeg er nysgjerrig på deres erfaringer her. Når testet du positivt?
Gjest Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Jeg testet positivt med begge to i ca. uke 5. Noen tester kan man vel teste før IKM? Hvertfall de testene jeg har brukt, fra Clearblue Lykke til!
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Jeg har testet positivt dagen før med dattera mi, og dagen etter Ikm denne gangen. For denne gangen visste jeg ikke helt hvor lang syklus jeg hadde. :-) begge gangene med billigtester, strimler.
Babyønske �� Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Denne gang testet jeg 3 dager over ventet mens. Kunne helt sikkert fått positivt før, men hadde ikke test. Forrige graviditet testet jeg 3 dager før ventet mens(11 dager etter eggløsning) med billigtest, og fikk svaaak positiv(dette var på ettermiddag). Testet med Clear Blue neste morgen, og fikk klart positiv. Hadde sikkert fått positivt med Clear Blue flere dager før om jeg hadde testet.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Har alltid (i 5 av 8 svangerskap) testet positivt på dag 24 jeg, ca 5 dager før IKM. Vanlig CB, ikke morgenurin De andre gangene husker jeg rett og slett ikke, da det er for lenge siden og jeg ikke drev med teste-galskapen da, hehe Klem fra
Gjest Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 to dager før IKM. tydelig positiv med en gang :-) jeg hadde egentlig ingen planer om å teste før etter IKM, og det har bare tatt 3 mnd å bli gravid begge gangene, men jeg drømte at jeg testet rett før jeg våknet, og hadde to tester liggende, så for "moro" skyld måtte jeg bare teste, og veldig overaskende (på en god måte selvfølgelig) var den positiv :-) forrige gang testet jeg positiv 2 dager over IKM. Var igrunn ganske sikker på at jeg var gravid da, i og med at jeg er pinlig nøyaktig på når jeg får mensen. Denne gangen hadde jeg egentlig ingen formening om det.
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 20. september 2010 #7 Skrevet 20. september 2010 Svakt positiv 4 dager før ikm men tydelig en strek
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. september 2010 #8 Skrevet 20. september 2010 Glemte å si tydelig positiv CB alle gangene, til tross for at det ikke har vært testet på morgenurin
prøverigjen:) Skrevet 20. september 2010 #10 Skrevet 20. september 2010 svakt svakt positiv 6 dager før ikm:) nå har syklus på 30 dager og tror eggløsningen var på dag 11-12 i syklusen.
*frk. lykkelig* Skrevet 20. september 2010 #11 Skrevet 20. september 2010 Jeg er 3+4 idag..testet positivt på torsdag...ei uke før ikm...
JenteOgGutterMamma! Skrevet 20. september 2010 #12 Skrevet 20. september 2010 Testet med Quick response 3 dager før IKM og fikk svak men tydelig rosa strek innen 5 min. Testet med Clearblue digital 2 dager før IKM og det sto GRAVID! :-) Er nå 8+4 :-)
JenteOgGutterMamma! Skrevet 20. september 2010 #13 Skrevet 20. september 2010 Det skulle stå 4 dager før IKM med Quick response og 3 dager før IKM med Clearblue digital....:-)
Knerten's mamma <3 Skrevet 20. september 2010 #14 Skrevet 20. september 2010 Prøvde to dager før IKM, på kvelden, men neg. Dagen etter med morgenurin ble den positiv =) da såg jeg at den fra dagen før også hadde fått plusstegn =)=)
løveprinsen <3 Skrevet 20. september 2010 #15 Skrevet 20. september 2010 Positiv test 2 dager før IKM, på ettermiddagen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå