Gå til innhold

har sånn hodepine!!!

gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 30 uker nå og hodet mitt verker og dunker noe så ille!

har hatt denne hodeoinen i noen dager nå..

drikker mye vann, spiser variert(endel søtt, men d har jeg alltid gjort:))

kan d være noe galt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig å ha hodepine, helt uavhengig av graviditet da.

Om du bare har hodepinen tror jeg ikke noe er galt, jeg hadde selv voldsom hodepine her for to dager siden - Dugde ikke til noe å endte til slutt opp med å ta en Paracet. Tror jeg gjorde lurt i det, tok ikke lange tiden før jeg var et menneske igjen :P

Skrevet

Jeg har litt ødem og litt forhøyet blodtrykk, men ikke proteiner i urinen. Jordmor sa til meg at dersom jeg fikk hodepine måtte jeg kontakte dem for kontroll, dette i tilfelle svangerskapsforgiftning. Men du må ha andre symptomer enn bare hodepine... Lykke til!

Skrevet

ok takk for svar:)

hater og ta paracet, og venter til lengste med å gjøre d.. men må kanksje ty til d denne gangen.. :)

Skrevet

ok, takk for svar til deg også:)

er en stund siden jeg har sjekket urin nå. har litt vann i kroppen. vondt i den ene foten? hehe..

men tror ikke jeg er spesielt plaget med noe.

kom til å spise røkt hval her i forrige uke da.. men d er jo en stund siden. og spiser nok litt fårepølse innimellom..

Skrevet

Ja, var akkurat svangerskapsforgitning jeg tenkte på. Men da må du ha mer enn bare hodepine for å si det slik.

Er litt dumt egentlig, mange tror at om de bare har hodepine har de også svangerskapsforgitning. Greit å være på den sikre siden - men samtidig er det dumt å bekymre seg for det.

Skrevet

hehe morsomt d med nivket våres da:) er neten litt vanskelig å se hvem som har skrevet inn med en gang:)

jeg får prøve å slappe litt av, skal til legen om 10 dager for å ta blodprøve, kan jo nevne d for han hvis d ikke har blitt bedre:)

Skrevet

nei forresten er jo ikke så vanskelig å se forskjell, jeg er jo den med alle skrivefeilene.. (ja å i dette inlegget rettet jeg to skrivefeil før jeg posta)hehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...