Gå til innhold

Nesten ikke symptomer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann..

Forrige måned hadde jeg masse symptomer på graviditet, men selvfølgelig kom Tanta:-( Da tenkte jeg veldig mye på det, å leste alt jeg kom over av symptomer.

Denne mnd har jeg kun stikkinger nederst i magen ca en uke før IKM.

Har tatt det litt mer som det kommer denne mnd, ikke stresset med det..

Håper det klaffer.. Noen andre som har opplevd lite symptomer en mnd å vært gravid, og masse symptomer uten å være det???

Har IKM søndag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med førstemann hadde jeg masse symptomer, mensenmurringer, såre brystvorter og vondt bak i ryggen. Så ble ingen overraskelse da jeg fikk positiv test.

Med andremann hadde jeg ingen symptomer. Tok bare en test for å se at jeg ikke var gravid, men den lyste positiv mot meg =)

Så det var veldig forskjellig. Jeg ventet jo på samme symptomene som med førstemann, så var sikker på jeg ikke var gravid =)

Nå prøver vi på tredjemann, og aner ikke hva jeg kan forvente av symptomer denne gangen. Bare vet jeg kan være gravid selv om jeg ikke kjenner noen ting =)

Skrevet

Blir spennende til helga dette her da...Prøver også på tredjemann..

Er jo veldig utålmodig da.

Skrevet

Hadde IKM i går, 3. prøveperiode. Testet positivt i går, det som er spesielt er at dette er første måneden jeg virkelig ikke trodde jeg var gravid for jeg hadde ingen symptomer. Alle andre mnd har jeg vært "full av" symptomer men ingen positiv test. Hmmm...pussig...

Skrevet

Har IKM søndag eller mandag. Veldig rart at forrige mnd var det masse symptomer og denne er det nesten ingenting.. Håper dette er et godt tegn..

Ingen svangerskap er like, så kan jo godt være dette er mnd for meg også.. 3pp her også...Skal prøve å vente med testing til helga:-)

Gratulerer så masse med spiren til deg Morcheeba:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...