Gå til innhold

Hvordan går fødselen...kjapt/tregt...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil prøve seg på hvordan fødselen går, skriv gjerne antall timer fra start til slutt vis du får inn noe...og hvordan den forløper seg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå var jeg langt nede på side 2, så jeg dytter litt

Skrevet

får ikke opp hvor lenge den varer, men får opp at den vil gå overaskende fort for deg:)

Skrevet

Jeg er veldig spent selv, for første gangen gikk det 27 timer, og jordmora sa til meg at ho trodde det kom til å gå fort neste gang, for jeg hadde vist fin kropp for å føde...hehe jaja.

Så jeg er virkelig spent denne gangen....har jo 3 mnd igjen av svangerskapet...så er ennå ei stund til....

Kristina ser du når fødselen skjer?

Skrevet

Oj, såpass...

Får håpe det går fort denne gangen da ja :)

Får dessverre ikke opp det.. :S Kan se igjen i morgen, spår veldig lite for tiden og er litt sliten idag, men kanskje jeg får opp noe mer i morgen om det er okei jeg ser igjen da?:)

Skrevet

Kjempe om du tar deg tid i morgen:) Gleder meg til å høre hva du evt får opp, får du opp fler ting er det bare å skrive det ned....:) God Natt, da tar jeg kvelden:)

Skrevet

hei kan du se noe på meg heter nina født 270676 hva får jeg nå å når starter fødsel ?? blir det flere barn? på forhånd tusen takk driver litt med dette selv å synes det er kjempeartig at noen kan lese meg lurer også på hvordan fødelen vil gå fort tregt osv

Skrevet

Jeg dytter litt....så kommer jeg noe høyere opp på siden.

Skrevet

Hei igjen, får dessverre ikke så mye opp ang det idag heller, men kan 17 eller 23 stemme?

Skrevet

Hei " nissi32"

Har du en fra før? trur isåfall du får det andre kjønnet denne gang, for fikk opp begge skjønn serru.. ellers trur jeg du får først jente så gutt:)

Skrevet

Kan jo være 17 eller 23 desember i tillfelle(eller november, det er jo noe tidlig da men), har termin 4 januar...

Skrevet

okei:)

ja for jeg fikk opp 17 og 23 igår, men viste ikke om det hadde med fødselen og gjøre og idag fikk jeg bare opp januar, så viste liksom ikke helt hva jeg skulle tru om det.. Hm..

men fikk også opp 3, så da trur jeg nesten jeg vil holde på 3 januar jeg.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...