Gå til innhold

Har noen født enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen her inne født enda? Og hvor mye før eller etter termin skjedde det? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har fått en nydelig jente, Fødselen startet på termin, men hun ble tatt med keisersnitt to dager etter. Nå er hun 14 dager gammel :o)

Skrevet

Har 5 dager til ultermin..men går å kjenner på murringer hele tiden så håper eg slipper å gå så veldi lenge før ho kommer...

Skrevet

3 dager over termin nå................ 3 svangerskapet mitt og jeg har blitt satt på kur de to andre gangene .. trodde jeg skulle slippe det denne gangen ... så håper det skjer noe snart nå=)

Skrevet

Jeg fødte 10.sept og det var 19 dager før terminen.

Han var 49 cm lang og 3020 gram og skal hete Ulrik :)

Skrevet

fikk en veskapt og stor jente 2 dager over termin.. alle sa at dette ble et lite barn da magemålene og vektøkningen var minimale... men jenta var over 4 kg og 52 cm lang ;)

Skrevet

Fikk lille Trym 15.09, 2 dager over termin ;) 3740 og 54 cm, en lang slank gutt, og selvfølgelig verdens nydeligste;) Gled dere alle kommende mammaer, det e fatastisk å være mamma. Og gratulere til alle "nye" mammaer;)

Skrevet

Gullet mitt kom 12 sept,2 dager før termin:)Min forrige kom 3 dager før termin,så har vært heldig! Hun veide 3340 gr.og var 50 cm.lang,og skal hete Alicia Desirè<3

Lykke til dere andre som ikke har født enda og gratulerer til alle dere som har født:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...