kjæringa Skrevet 20. september 2010 #1 Del Skrevet 20. september 2010 Hei alle sammen! Jeg er "ny" her inne ( første gang jeg skriver selv:-) Må bare dele disse tankene med noen, og håper kansje noen kan dele lignende erfaringer:-) Jeg er ganske "dreven" i dette gamet, da jeg har fire barn fra før, men nå har det skjedd noe rart som jeg ikke forstår noen ting av! De fire andre graviditetene har vært ganske så" A4", dvs: mensen har blitt borte og har ikke visst at jeg var gravid før uteblitt mens, dvs: ingen symptomer, ( aldri noen festeblødning o.l)de har som regel kommet etter fem, seks uker med mensmurringer, kvalme litt ømme pupper, ca 4 mnd: litt bekkenløsning og fortsatt kvalm,osv. Jeg hadde sex med kondom den 22 august og etter 3-4 dager følte jeg meg rar: frøs på kvelden, mild halsbrann og mild hodepine, stusset litt da jeg ellers omtrent aldri har halsbrann eller hodepine, fordi dette kom og ble borte om hverandre, så ble jeg veeldig svimmel og fikk innimellom en svak følelse av "blodtrykksfall" ( som gjør en veldig uggen og man må sette seg ned) Men så kom jo mensen og det var det tenkte jeg, for man har jo ett visst bilde på hvordan det skal være etter 4 ganske så like graviditeter før:-) men etter mens fortsatte symptomene enda mer!! skikkelige mensmurringer som ikke har roet seg før nå( altså konstant i tre uker) nå kommer det og går litt. og så fikk jeg en "blærekatarrfølelse" i to uker ( ikke vondt når jeg tisset)- tok til og med test hos legen, men hadde ikke blærekatarr.Fortsatt svimmel.litt av og på hodepine, ømme pupper og mild halsbrann...ett par ganger med skikkelige stikk på høyre side, drømt mye rart osv.... Jeg har fortsatt plutselige frysninger, kvalme som kommer og går, null matlyst og veeldig trøtt... men, negative tester, for jeg måtte jo teste dette her:-) Men i såfall har jeg fått både supertidlige symptomer og mens, noe som aldri har skjedd før!! Holder på å bli litt tussete av dette her merker jeg:-)Kan en eventuell femte graviditet bli helt annerledes etter fire ganske like?? eventuelt når kan man teste...?...eller er jeg bare helt på vidda nå tror dere??:-) Men jeg føler meg veeldig gravid ihvertfall!! Jeg vil til slutt legge til at jeg i motsetning til mange andre ikke har lyst til å være gravid( pga en komplisert livssituasjon), og ikke har lett etter symptomer, men noe skjer ihvertfall!!( og jeg er veeldig fruktbar!!) Blir kjempeglad hvis noen har noen synspunkter eller egne erfaringer å dele med meg:-) Lykke til alle dere som faktisk prøver å bli gravide!!:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142342822-merkelig-masse-symptomer-litt-langt/
magica fra tryll Skrevet 20. september 2010 #2 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg kan jo bare dele min egen erfaring. Jeg har vært gravid 5 ganger(venter nr 6) og alle gangene har vært ganske så like. Og om du ble gravid 22 august, skulle du jo mest sannsynlig testet positivt nå! Tror jeg ville tatt en skikkelig sjekk hos legen,jeg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142342822-merkelig-masse-symptomer-litt-langt/#findComment-142343589
kjæringa Skrevet 20. september 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 20. september 2010 Takk for svar!! I dag fikk jeg faktisk en slik sytråd tynn strek med farge på slik billigtest,( men den kom etter fem minutter) men har vanskelig for å tro at det stemmer enda... Må nok ta noen tester til framover:-) jeg kan bare ikke tro på det enda, sjangsene for dette var minimale, da jeg kun har hatt sex ved to anledninger siste halve året, med kondom og fikk mens, virker helt rart. men som sagt skal teste noen dager framover for å se om test blir positiv:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142342822-merkelig-masse-symptomer-litt-langt/#findComment-142344077
magica fra tryll Skrevet 20. september 2010 #4 Del Skrevet 20. september 2010 Spennende:) Jeg fikk svaaak strek på billigstrimmel etter at tiden var gått ut,-da var jeg ikke gravid....Da jeg var gravid, testa jeg positivt 4 dager før jeg skulle hatt mens med samme type test. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142342822-merkelig-masse-symptomer-litt-langt/#findComment-142344783
kjæringa Skrevet 21. september 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 21. september 2010 I dag fikk jeg kun en slik skyggestrek igjen!!:-( Har fått det tre-fire ganger nå. Det verste er å ikke vite, men jeg kjenner jo kroppen min litt da, og vet det er noe på gang. Enten så er jeg snaut fire uker på vei, 10 uker på vei, eller så er det noe annet som er galt i magen, eller underlivet.... Jeg kommer til å se an denne uken, og hvis jeg ikke blir noe klokere og kroppen fortsetter og oppføre seg rart så får jeg dra til lege eller gynekolog. Godt å få lettet hodet litt her på BIM!! Snakker liksom ikke om det her til så mange:-) Lykke til med din egen graviditet forresten! Syns det er fint du vil ha mange barn i ett samfunn hvor man føler at det eneste som snart teller er utseende, kropp og karriere:-) Du har sikkert fått noen kommentarer antar jeg, men overse de!! det er du som er sterk som klarer å gå din egen vei " mot strømmen":-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142342822-merkelig-masse-symptomer-litt-langt/#findComment-142346187
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå