Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Det er felles visning på et visst klokkeslett. Er det slik at man bare kan dukke opp, eller bør man kontakte ansvarlig megler først å gi beskjed at man kommer? Aldri gjort dette før, så føler meg helt grønn...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Det er bare å dukke opp. Vil du ha prospektet før kan du ta kontakt med megler.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Åpen visning = alle kan komme.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Bare å møte opp til riktig tid og gå rett inn. åpent hus. Passer det ikke med den visningen kan det være at selger er villig til å ha en privat visning.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Takk for svar alle sammen Er det også slik at man må stille opp ved start av visning, eller kan man komme når som helst iløpet av visningens tidspunkt, så lenge det ikke er 2 minutt før slutt? Skal ha visning på mitt hus selv idag, og min visning slutter idet den jeg vil på begynner. Jeg trenger jo ikke være hjemme til min visning, men bør kanskje få ta imot nøklene mine av megler når han går? Eller bør jeg be ham legge nøklene mine i postkassen, å være på visningen med en gang den starter?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 Du kan komme når som helst ila den tiden som er satt opp som visningstid, også to minutter før visningstiden er over. Regner med at både megler og selger er interessert i så mange som mulig på visning, så så lenge megler fremdeles er der så er det ingenting i veien for å komme litt i "siste liten". Det hendte ganske ofte at vi gjorde det da vi gikk på visninger og var på leilighetsjakt. Det var ofte slik at det var flere visninger vi var interesserte i som gikk i samme tidsrom, og da ble det ofte litt travelt for å rekke alle visningene gitt. Det eneste jeg har opplevd (noen veldig få ganger, når det har vært et veldig populært objekt til salgs) når vi kom litt sent på visning var at megleren faktisk var tom for prospekter da vi kom. Men, som sagt, det skjedde veldig sjeldent, kanskje bare et par ganger ila et helt år med intensiv "visningsgåing". Vi var ikke helt sikre på hva vi egentlig ville ha da vi begynte å kikke, så vi gikk på visninger uten konkrete planer om å kjøpe ca 6 måneder før vi seriøst begynte å kikke. Hehehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå