Gå til innhold

Jeg skal bli mamma til et barn til, så fantastisk, det begynner endelig å gå opp for meg :-)

Anbefalte innlegg

er 7 uker på vei. Kjenner meg gravid, mensen uteblir og forandringer skjer i kroppen. Alt er starten på et nytt liv. Helt fantastisk og surrealistisk på samme tid.

Jeg gleder meg sånn:-)

Lykke til alle andre her inne, håper alt går bra med alle, og at vi avslutter sammen i 3. trimester!

Fortsetter under...

Er det ikke en herlig følelse??? Vi er så fantastisk heldige!!! Å vi må virkelig huske på denne følelsen, og la den varme oss ut i fingertuppene og langt ned i livmora der den nydelige lille spira vår ligger og gror seg sterk og stor♥

Gratulerer så mye - å ja, la oss håpe at vi alle kan stå sammen hele veien mot 3. trimester :)

Ja, når man legger til side trøttheten, kvalmen og hormonene og kjenner på følelsen er det helt fantastisk :-) Jeg har ikke tatt med god tid til det før nå!!

Du har helt rett, vi må huske på dette når vi sliter oss gjennom sv.skapet, jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg savner det når det er over!

Tusen takk, gratulerer til deg også, en spennende reise foran oss :-)

Ja, det er en helt utrolig følelse, venter nr.6 og det er like stort hver gang! :-))

Man er jo såå heldig, og når man ser på dei andre barna man har, så er det liksom en enda større følelse å se hva dette lille mennensket skal utvilke seg og vokse først i magen, og så etter fødselen! :-)

Det er liksom helt greit med kvalme, ømme bryster, rar smak i munnen, rare lyster, måtte holde seg unna enkelte matvarer osv. når man tenker på hva man får i belønning! :-))

Gleeder meg så til magen begynner å vise og kan sitte og stryke og kjenne babyen sparke og prøve å få kontakt med den, helt utrolig opplevelse! :-)

Klem fra

Ja, det har du rett i, det er verdt alt sammen :-) Så heldig du er som har fått oppleve det så mange ganger, og gratulerer med nr. 6 på vei :)

Ja, det er nettopp noe med det at når man ser det/de barna man har fra før er det om mulig enda mer utrolig å tenke på det som skjer enn første gangen.

Hvor tidlig oppdaget du mage ved nr. 2-5?

Jeg merket det ved uke 13 ca første gangen.

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...