LC87 Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Har hatt stikninger i underlivet i 2-3 dager nå. Føler ikke at jeg er gravid, men har hatt disse stikningene i noen dager nå, og har skikkelig murringer i eggstokkene... blir ikke klok på det jeg.. Tror jeg var for sen med å sette inn aksjer også denne mnd. Ser ut som jeg bare er nødt til å vente til TR kommer.. Men er ikke behagelig med disse stikningene. Føles nesten som når jeg har hatt urinveisinfeksjon, men tror ikke det er det heller.. Er forresten på 5 dpo, så da er det vel tidlig med symptomer hvis jeg skulle vært gravid??
SurreGuri Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Jeg og mannen koste oss i hele min fruktbare periode sist mnd, eller jeg regner med at jeg hadde EL da, med tanke på at jeg har en normal syklus. Jeg hadde alle tegn i boka..Hehe, jeg synes til og med at jeg begynte å gå som ei gravid i dame..jaaa, ganske morsomt.. Så i går, på kvelden, kom tantå snikande (på IKM dagen).. Herregud så skuffa! Jeg hadde jo følt meg sååå gravid.. Men men.. Nå i neste PP, skal jeg slappe mere av..La alt for mye energi nå sist.. Jeg tror det er mulig å kjenne symptomer med det samme du blir befruktet, og jeg er et eksempel på at du kan kjenne dem selv om du ikke er.. Sååå, jeg vet ikke hva jeg ville frem til her..hehe, måtte bare dele min erfaring Venter på ny EL nå i neste uke, så får jeg se om jeg blir innbilsk gravid også da, hahha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå