Gå til innhold

Stikkninger i underlivet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt stikninger i underlivet i 2-3 dager nå. Føler ikke at jeg er gravid, men har hatt disse stikningene i noen dager nå, og har skikkelig murringer i eggstokkene... blir ikke klok på det jeg.. Tror jeg var for sen med å sette inn aksjer også denne mnd. Ser ut som jeg bare er nødt til å vente til TR kommer..

Men er ikke behagelig med disse stikningene. Føles nesten som når jeg har hatt urinveisinfeksjon, men tror ikke det er det heller..

Er forresten på 5 dpo, så da er det vel tidlig med symptomer hvis jeg skulle vært gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og mannen koste oss i hele min fruktbare periode sist mnd, eller jeg regner med at jeg hadde EL da, med tanke på at jeg har en normal syklus.

Jeg hadde alle tegn i boka..Hehe, jeg synes til og med at jeg begynte å gå som ei gravid i dame..jaaa, ganske morsomt..

Så i går, på kvelden, kom tantå snikande (på IKM dagen).. Herregud så skuffa! Jeg hadde jo følt meg sååå gravid..

Men men.. Nå i neste PP, skal jeg slappe mere av..La alt for mye energi nå sist..

Jeg tror det er mulig å kjenne symptomer med det samme du blir befruktet, og jeg er et eksempel på at du kan kjenne dem selv om du ikke er.. :P

Sååå, jeg vet ikke hva jeg ville frem til her..hehe, måtte bare dele min erfaring :) Venter på ny EL nå i neste uke, så får jeg se om jeg blir innbilsk gravid også da, hahha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...