Gå til innhold

En kjempeliten blødning, så nå ble jeg livredd igjen!

Anbefalte innlegg

Da jeg mistet i juli hadde jeg hatt små blødninger nesten daglig noen uker. Fikk beskjed om at det var normalt for noen, men så kom den større blødningen, og UL viste dødt foster.

I går fikk jeg bittelitt på papiret, så det var litt rødt. Begynte bare å gråte! Fått tidlig UL, men den er om 3,5 uke, så nå blir det en tøff ventetid!!!

Vet jo at det lille der antageligvis ikke betyr en ting. Fikk litt med nummer en, og han har jeg jo frisk og rask hos meg. Men de negative erfaringene er friskt i minne, og tar full kontroll over følelsene...

Fortsetter under...

Jeg er også redd...

Fikk en liten blødning i går, men det var bare litt og gav seg fort..

I dag har jeg også en bitteliten blødning...

Har lest at dette ikke trenger å bety noe, men jeg er rett og slett kjempe nervøs nå. Har veldig lite symptomer også, men slik har det vært hele tiden og jeg er 7+4 i dag. Jeg klarer virkelig ikke slappe av og syns det er forferdelig å gå å vente på tidlig UL som jeg har på onsdag. Gruer meg sånn...

Våknet til blødning i morgen jeg og..først endel friskt blod, nå kommer det litt og litt brunt;( Regner med at det er en begynnende abort. Har litt stikkende smerter og ømhet i magen også..

Har vært hos legen og målt Hcg, og skal ta en til på onsdag for å sjekke om den har steget eller ikke.

Kjenner det på meg at dette ikke har gått veien.. er 5+3 i dag.

Fryktelig lei meg...bare gråter og gråter

det kan hende det bare et en liten blødning fra et blodkar i livmorhalsen, helt ufarlig, og vanlig i forbindelse med samleie!

Lykke til, forhåpentligvis går alt bra :-) Har selv hatt en minimal blødning, men hadde det i forrige sv.skap også så er ikke bekymret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...