Gå til innhold

3D UL i Bodø?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Titter innom fra 3 trimester... :)

Kjørte nedover til PåVei i Bodø i uke 26, grugledet meg. Var redd for at lillegutt skulle ligge feil, og at vi kjørte bil i masse timer for ingenting. Kom nedover og joda, såklart lå han som en banan inni magen og jordmora sukka litt lett og sa "Nja, blir ikke lett å ta bilder av det her nei... får håpe han snur seg" så kjiket hun litt lurt på oss før hun startet 3D. Å jammen så vi ikke fingre, tær, et detaljert ansikt og full pakke. Jeg var sååå letta!

Jeg anbefaler På Vei klinikken til ALLE, de var helt supre. Var inne i en time og 40minutt til sammen, og hun tellet tær og fingre, forklarte oss hva vi så og tok vel 50 bilder og forskjellige videosnutter vi kunne ta med oss hjem igjen. Vi kunne tilogmed se blodårene som gikk fra hjertet i vanlig 2D, og hun forklarte hva det var - og hvor viktig det var å se at den var kommet på plass. Rett å slett superherlige damer, og jeg hadde aldri trodd vi kunne få se lillegutt så tydelig før han kom til verden.

- Ikke minst fikk vi bekreftet 120% at det var en liten gutt i magen, hehe :)

Annonse

Jeg går til damene på "På vei" til kontroller - fantastiske damer! Har bestillt 3D UL - og gleder meg masse... Har faktisk allerede sniktittet litt med 3D UL på to tidlige, vanlige, ULer - Jordmor slo over noen minutter på 3D!

Kan ikke annet enn å slutte meg til de andre: KUN gode erfaringer!

Jeg har vært der selv ja. 2 ganger. og skal tilbake på 3D den 15. oktober.

Jeg har bare møtt en av dem (Janne) og hun er bare helt fantastisk. Du føler deg så velkommen og godt ivaretatt.

Anbefaler dem på det sterkeste :) Bare gled deg !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...