Gå til innhold

Noen som har erfaring med minipillen som prevensjon etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hentet minipillen som jeg fikk resept på av legen, men etter å ha lest om alle bivirninger så frister det lite å begynne på de. Det står at det er veldig vanlig meg uregelmessige blødniger, bare det synes jeg er ekkelt. Tenk å aldri vite når det kan komme blod, må jo gå konstant med truseinnlegg eller bind.

Takker for alle tilbakemeldinger på erfaring med minipillen. Må jo bestemme meg om jeg skal ta den eller ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville iallefall ha forsøkt. På barselgruppa mi diskuterte vi dette her en dag. Noen var ikke fornøyde og droppet den. Andre, inkludert meg selv var veldig fornøyd. Jeg har aldri hatt blødninger så lenge jeg gikk på cerazette. Men nr 1 gikk jeg på dem til poden var litt over året, og hadde ingen bøldninger før jeg droppet pillen da vi ble klar for å prøve på nr to. Nå er 2.mann 8mnd og har ikke hatt noen bøldninger så langt denne gangen heller :)

Skrevet

tenker du på cerazette?jeg har gått på de i tilsammen 3-4 år og har aldri hatt bivirkninger,så jeg anbefaler de:)

Skrevet

Jeg er en av de med dårlig erfaring. Jeg må inrømme at jeg sluttet etter 2 brett, da hadde jeg hatt blødninger ca annenhver uke nesten en uke hver gang. Min søster bruker også cerazette og blør i hytt og pine forteller hun. Utover blødningene så merket jeg ingen bivirkninger.

Skrevet

Jeg gikk på minipillen Conludag før jeg ble gravid. Jeg merka ikke noe bivirkninger så lenge jeg brukte den slik jeg skulle. Tok den på lik tid hver dag(hadde alarm på mobilen), og da ble det ikke noen mellomblødninger. Hvis jeg derimot surra to tre dager og tok den til ulike tider, da kunne jeg merke bittelitt mellomblødning.

Jeg kan anbefale minipille i hvert fall.

Skrevet

jeg har prøvd cerazette , men jeg bare blødde, så sluttet etter et par-tre brett...

Skrevet

Ingen bivirkninger, men jeg blei gravid selv om jeg tok den til punkt og prikke, så veldig dårlige erfaringer :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...