Gå til innhold

Uke 13, og blødning..

Anbefalte innlegg

Noen andre som har hatt det? Det er bare mørkt, antaglivis gammelt blod (sorry detaljer). Kjenner jeg er møkk lei av å ikke slippe gleden helt løs. (har hatt 1 SA og 1 MA i år)

Hører med til historien at jeg går på blodfortynnende pga Leiden-mutasjon,så risikerer vel å blø litt lettere pga den..

Anyone jenter? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142342342-uke-13-og-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg har hatt blødninger i nesten 3 uker nå.... Første gang det skjedde var da jeg var 12+5 dager og fikk panikk... Hadde heldigvis planlagt UL dagen etterpå og alt var normalt og vi så en frisk liten baby. De sa at jeg ikke skulle bekymre meg så mye siden dette var på den tiden jeg normalt skulle hatt mensen... Neste dag blødde jeg ikke, men så startet det igjen... Det var bare når jeg tørket meg at der var blod og som regel bare om morgenen (et par ganger hadde jeg det også på kvelden) og da jeg 1 1/2 uke etter UL så ganske friskt blod og mer enn jeg hadde hatt så dro jeg på sykehuset (dagen etter)... Snakket med lege og fikk ny UL (14+4) og babyen var fortsatt frisk og fin noe som var en lettelse å se selvf;lgelig... De kunne ikke se noen grunn til at jeg blødde siden morkaken lå høyt oppe (hvis den ligger langt nede så kan dette være årsaken visstnok) og cervix var stengt med 6 cm...Så den eneste grunnen til at de trodde jeg kunne blø var at jeg bare hadde svært sensitive blodårer i skjeden. Også, etter sex så kan en blø 3-4 dager etterpå visstnok pga denne årsaken...

Men hvis du er bekymret og hvis det ikke stopper så hadde jeg nok tatt turen på sykehuset for å sjekke... Peace of mind er utrolig viktig...!! Ikke minst for å kunne slippe gleden løs som du sier! :-)

Lykke til og håper alt går bra!

Sx

Jepp,begynte å blø i uke 13,mitt var rødt og friskt. Begynte med litt på papiret i en uke, så kom det i trusen, ble undersøkt og livmor var lukket. Blødde videre og fikk privat ul i uke 15. Alt var bra med babyen og gynekolog fant en polypp i livmorhals ho fjernet.

Nå er jeg 18+1 og det kommer litt blod i ny og ne,senest i går. Var på den ordinære ul idag og alt er helt fint og normalt med den lille gutten min :o)

Det går sikkert bra med babyen din, men kontakt lege for å sjekke, det er ikke bra å gå rundt å engste seg.

Lykke til :)

Takk for gode svar jenter :)) Utrolig godt å ha et forum en kan stille spm og få gode svar :)

Jeg hadde blødning på onsdag (etter sex), og bestilte privat ul dagen etterpå. Da var det en ivrig liten krabat som sprellet der, og alt så fint ut. Livmorhalsen var kanskje litt ømfintlig fikk jeg beskjed om og det kunne forårsake det.

Jeg får prøve å roe ned tankevirksomhetene og ta det med ro. Legen sendte meg hjem i dag med beskjed om å slappe av, og se det litt ann. "Så krysser vi fingrene" sa han.. Fin lege jeg har :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...