snuppene 09 og 11 Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 På lørdag viste testen positiv. ca 6 mnd siden jeg sluttet på pillen. mannen er bortreist så han vet fremdeles ingenting. føles litt uvirkelig siden jeg ikke har fortalt det til noen, så prøver å dele det med dere jenter her inne. kansje det blir mere virkelig da ;-) sender også masse babystøv til dere alle!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Ååå, gratulerer så mye!! Så gøy:) Skal mannen være lenge borte? Håper du får delt det med ham også snart:) Kos deg med den flotte nyheten og alle gode ønsker om et flott svangerskap!
Gjest Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Gratulerer så mye! Gleder meg til å høre mannens reaksjon når du forteller de gode nyhetene!
Kosemaisen :-) Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Gratulerer så mye :-) Heldige mannen din som venter et lite barn, men vet det ikke enda....! :-)
SurreGuri Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Gratulerer med rekå!! Nå får mannen en kjekk overraskelse av fruen hjemme.. så koseligt :)
snuppene 09 og 11 Skrevet 20. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2010 takk for gratulasjoner alle sammen:-) mannen kommer hjem i morgen, men vi har familiebesøk, samt at jeg ikke er hjemme når han kommer, så vet ikke helt tid jeg får fortalt det. ikke lyst til å si det på tlf heller, så får nok vente. blir deilig å få delt hemmeligheten med min kjære :-) håper dere snart får posetive tester dere også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå