Tilde 2009+ Ida 2012 Skrevet 24. september 2010 #26 Skrevet 24. september 2010 Da melder jeg meg inn igjen! Ett år etter min første fødsel er vi klare igjen! Kjenner at jeg er veldig klar for å bli gravid. Man glemmer så fort det som kan ha vert litt kjedelig, og husker bare det kjekke! Regner med at jeg har ikm helga i uke 40, men det er ikke helt sikkert. Kan legge til at det gikk 6-7pp før det klaffet sist, så får smøre oss med tolmodighet:O) Synst jeg merker mer til eggløsningen nå, noe jeg ikke merket i det hele da vi prøvde sist.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 25. september 2010 #27 Skrevet 25. september 2010 Hei alle sammen:-) Har også ikm i uke 40, rundt 6.eller 7. Vi prøver på nummer 3, har to gutter født november 2005 og februar 2008 Det er nå et halvt år siden vi hadde vår første pp, men de to siste månedene har mannen min vært bortreist under el, så da blir vel dette vår 4pp. Denne måneden skal det skje. Er litt overtroisk, og nesten alt tilsier at dette er vår måned:-) Så nå er det bare til finne frem tålmodigheten (haha skulle likt å se noe til den) og telle ned mot ikm. Lykke til damer!
Happy87 Skrevet 25. september 2010 #28 Skrevet 25. september 2010 Lurer på om jeg kan høre til her...Har ikke hatt mensen siden p-pilleslutt 15.juli, men tror og ønsker jeg hadde el denne uka her...Har testet med billigstrimler hver dag i over tre uker og mener den var positiv søndag/mandag..Har fått to streker hver dag, men var ekstra sterk disse to dagene..Vet ikke nøyktig dato for ikm, men håper det er denne uka..Har ventet så sinnsykt lenge nå.. Er mitt første barn og jeg gleder meg så utrolig mye..Blir så frustrert når den kroppen min bare tuller med meg..
Gjest Skrevet 26. september 2010 #29 Skrevet 26. september 2010 Så mange vi er med IKM uke 40 Blir spennende å se, kanskje blir det juni baby på oss alle sammen! Håpe håpe!
Giinaღ Skrevet 27. september 2010 #30 Skrevet 27. september 2010 Slenger meg også på her... IKM om en uke, mandag 4/10. INGEN symptomter her....så har ikke godfølelsen denne perioden selvom vi traff eggløsning. Testet med både el-tester og tempet. Spennende uke dette med symptomsjakt Hadde en kjemisk graviditet forrige pp hvor jeg fikk symptomer tidlig, som selvfølgelig avtok tidlig også. Håper spiren kan feste seg denne gangen.
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 29. september 2010 #31 Skrevet 29. september 2010 Då kan eg endeleg slenge meg på igjen! Hadde pause-mnd forrige syklus pga.mannen var vekkreist rundt EL, og har prøvd å holde meg vekk frå BIM, men har ikkje klart det heilt.. hihi Reknar med at IKM er rundt 8. - 10. oktober, men seier 10.oktober for å ikkje blir altfor utålmodig Har litt blanda følelsa denne syklusen. Starta opp med Agnus Castus (Vitex) igjen etter 2 veke uten. Trur det kan ha korta ned syklusen ein del, noko som er grunnen til at eg tar det. Samtidig som eg er glad for at syklusen mest truleg er nedkorta (gjenstår å sjå når TR kjem - om den kjem), er eg litt skuffa pga.vi nesten gjekk glipp av heile EL og fekk ikkje prøvd så mykje som vi hadde planlagt EL gjekk frå dag 24-26 i forrige syklus til dag 14 (!) denne syklusen, og det er det kortaste sida vi starta å prøve for eit år sida. Hadde også skikkeleg ømme bryst og antydning til mensmurringar under EL, noko som eg er kjempeglad for Har ikkje hatt eit einaste teikn på EL sida eg slutta på pilla, utenom rikeleg med EL-slim og full pott på CBFM. Eg har ikkje nokon spesiell godfølelse denne syklusen, men håpar so inderleg!!! Kjenne at eg er begynt å bli litt lei, etter 1 år med prøving.. Men for all del, er dei det er værre for, så eg skal ikkje klage! Skal snart til gynekolog òg, håpar berre han tek ønsket mitt om unge seriøst, og eventuelt set i gong ein smule utredning.. Korleis går det med de andre damene rundtom, merkar noko ? ) Lykke til alle sammen )
mamman_til_Bastian+spire Skrevet 29. september 2010 #32 Skrevet 29. september 2010 Krysser fingrene for deg Tuppelura83=) Jeg går rundt og er små kvalm hele tiden, og kjenner jeg ordentlig etter er det litt murringer/stikkinger nederst i magen, men det er når jeg kjenner veeeeeeldig godt etter=) Kroppen spiller meg nok bare ett puss, klarer nesten ikke å vente med å teste=)
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 29. september 2010 #33 Skrevet 29. september 2010 Tusen takk for det, og takk det samme mamman_til_Bastian:o) Kjenner veldig godt til akkurat det, er ikkje måte på kor mykje eg kjenner om eg kjenne veeeeldig godt etter ;o) litt murringa både her og der, men prøva å overbevise meg sjøl om at det er berre innbilning.. Men gleda meg veldig til å teste eg oxo, er noko med denne tida frå El til TR som er heilt forfærdeleg eigentleg. Er kjempespent, men samtidig sååå redd for å bli skuffa igjen.. Føles som ein vane etterkvart, men.. ;o) Blir spennande å sjå kva testen syner då mamman_til_Bastian - lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå