Gjest Tutta - Skrevet 20. september 2010 #1 Del Skrevet 20. september 2010 den j...a morgenkvalmen! Med begge guttene spydde jeg hver dag fra jeg fant ut at jeg var gravid, og til den dagen de ble født (var derfor jeg skjønte at jeg var gravid..) Men nå har jeg visst om spiren min i tre uker, og har bare vært litt uvel når det har gått lenge mellom måltidene. Har brukt sea-band, og det har (så vidt jeg kan skjønne) hjulpet meg! Men i dag hjalp ingenting, og det endte på hodestående i vasken mens gallen sprutet (deeeilig ) MEN, jeg velger å ta det som et godt tegn da, for jeg hadde en ma i vinter, og da var jeg aldri kvalm. Det viste seg jo etter hvert at "tingen" hadde dødd i 5. uke, så jag hadde jo liksom ikke vært skikkelig gravid en gang. Hadde en del vondt i magen bare, men det var kanskje ikke så rart siden jeg gikk med noe dødt inni der i ukesvis! SÅ, samme hvor slitsomt det er å spy og å være kvalm, så får jeg prøve å se positivt på saken å tenke at det betyr forhåpentligvis at jeg får min nr. 3 i mai!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142342189-der-kom-den/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå