Sesilia Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 I dag er det 2 dager til termin, og symptomene begynner å komme: hodeverk, kløe i halsen, lett hoste, snufsing... Noen gode tips for at forkjølelsen skal gå fort over igjen?
cadence Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Honning i melk, masse C-vitaminer... varme hender og varme føtter...suge på isbit
mandalay Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Ble også forkjøla 2 dager før termin, torsdag i forrige uke. Utrolig dårlig timing- og jeg som nesten aldri er syk! Kjøpte saltvannsspray på apoteket for tett nese sånn at jeg skulle klare å sove om natta. I tillegg en slimoppløsende hostesaft som er ok for gravide. Har ellers helt i meg appelsinjuice, vann og spist repsils for sår hals. Fortsatt ganske forkjøla men bedre:-) Er bare litt redd for at samboer skal bli syk- ikkf ypperlig på fødestua... God bedring!
Sesilia Skrevet 21. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2010 Tusen takk! Ikke noe greit med forkjølelsestider og fødselstider samtidig Har drukket te med honning i og kjøpt blåbærkapsler og saltvannsspray, så nå krysser jeg fingrene for at dette går bra Og ja, hehe, jeg håper virkelig at vi ikke smitter våre kjære... God bedring du også, og masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå