Gå til innhold

Hormoner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med hormonene mine om dagen jeg. Blir enten lei meg eller sint og irritert for ingenting. Stakkars samboeren min sier jeg bare, han vet snart ikke hva han skal gjøre for alt han gjør er "feil" uansett hvor snill han er... jeg får jo så dårlig samvittighet og. Merker at jeg er veldig nærtagende og tar fort til tårene, eller så blir jeg alldeles rasende tilsynelatende uten grunn.

Jeg er nå 22+4 uker, og er veldig sliten om dagen, så dette spiller nok også inn. Jobber 100% men vet ikke hvor lenge jeg kommer til å orke det.

I tillegg har jeg hypothyreose (lavt stoffskifte) og misstenker at stoffskiftet mitt er litt på bærtur for tiden - som også påvirker hormonene. Skal heldigvis på sykehussjekk på onsdag.

Fler om sliter humøret sitt og hormoner...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, gjett om a! Har aldri før vært noe spesielt varierende i humøret, men merker big time nå at noe er på gang med hormonene. Jeg lar meg provosere enormt, og blir så sint at det sitrer i kroppen. Særlig i trafikken, hvis folk ikke blinker, ligger for tett bak, eller plasserer seg feil i rundkjøringer...

Jeg er 24+3, og får svangerskapspenger om dagen. Fantastisk med fri fra jobben, bare hunden og meg hele dagen! Vil anbefale deg å sykemelde deg hvertfall noe, blir nok litt bedre når du får "hodet over vannet."

:)

Skrevet

Takk for oppmuntringen!

bra det ikke bare er meg som føler det sånn :-)

Føler meg jo så slem og, som blir så sint og vanskelig.

Tror du har helt rett, bør nok jobbe redusert eller kanskje ingenting akkurat nå. Det blir rett og slett for mye med alt sammen. Har ikke mye mer å gi når jeg kommer hjem, da er jeg rett og slett utslitt.

Jeg har 3 hunder å være hjemme med isåfall :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...