Med Søtepi i magen;-) Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Jeg har en sønn født 3 august i år;-) Mine barn har ei mor som elsker å shoppe, ei bestemor på baby/barne-butikk og ei mormor som er verdens flinkeste til å strikke. Så her blir det altfor mye klær;-) Har allerede begynt å pakke vekk kjempefine klær. Ser jo ikke at de har vært brukt. Noen (de som er litt nuppetet gir jeg bort i konteinere) Men det er så masse fine klær;-) Lurer på om noen vil "arve" for en SYBOLSK SUM? Tenkte på 10 kroner for body, sparkebukse, bukser o.l Og kanskje 20 kroner for ytterklær!! Ingen klær har flekker for da kaster jeg ;-) Ta kontakt om noen er intresert;-)
Med Søtepi i magen;-) Skrevet 20. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 20. september 2010 presser denne opp................
Med Søtepi i magen;-) Skrevet 20. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2010 Har svart deg;-)
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Har også sendt deg en pm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå