kjæringa Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Hei alle sammen! Jeg er "ny" her inne ( første gang jeg skriver selv:-) Må bare dele disse tankene med noen, og håper kansje noen kan dele lignende erfaringer:-) Jeg er ganske "dreven" i dette gamet, da jeg har fire barn fra før, men nå har det skjedd noe rart som jeg ikke forstår noen ting av! De fire andre graviditetene har vært ganske så" A4", dvs: mensen har blitt borte og har ikke visst at jeg var gravid før uteblitt mens, dvs: ingen symptomer, ( aldri noen festeblødning o.l)de har som regel kommet etter fem, seks uker med mensmurringer, kvalme litt ømme pupper, ca 4 mnd: litt bekkenløsning og fortsatt kvalm,osv. Jeg hadde sex med kondom den 22 august og etter 3-4 dager følte jeg meg rar: frøs på kvelden, mild halsbrann og mild hodepine, stusset litt da jeg ellers omtrent aldri har halsbrann eller hodepine, fordi dette kom og ble borte om hverandre, så ble jeg veeldig svimmel og fikk innimellom en svak følelse av "blodtrykksfall" ( som gjør en veldig uggen og man må sette seg ned) Men så kom jo mensen og det var det tenkte jeg, for man har jo ett visst bilde på hvordan det skal være etter 4 ganske så like graviditeter før:-) men etter mens fortsatte symptomene enda mer!! skikkelige mensmurringer som ikke har roet seg før nå( altså konstant i tre uker) nå kommer det og går litt. og så fikk jeg en "blærekatarrfølelse" i to uker ( ikke vondt når jeg tisset)- tok til og med test hos legen, men hadde ikke blærekatarr.Fortsatt svimmel.litt av og på hodepine, ømme pupper og mild halsbrann.... Jeg har fortsatt plutselige frysninger, kvalme som kommer og går, null matlyst og veeldig trøtt... men, negative tester, for jeg måtte jo teste dette her:-) Men i såfall har jeg fått både supertidlige symptomer og mens, noe som aldri har skjedd før!! Holder på å bli litt tussete av dette her merker jeg:-)Kan en eventuell femte graviditet bli helt annerledes etter fire like?? Jeg vil til slutt legge til at jeg i motsetning til mange andre ikke har lyst til å være gravid, og ikke har lett etter symptomer, men noe skjer ihvertfall!!( og jeg er veeldig fruktbar!!) Blir kjempeglad hvis noen har noen synspunkter eller egne erfaringer å dele med meg:-) Lykke til alle dere som faktisk prøver å bli gravide!!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå