Gå til innhold

Tidlig UL i dag :)

Anbefalte innlegg

I dag skal vi på tidlig UL for å se at alt er bra med den lille. Gleder meg kjempe masse, men er samtidig nokså nervøs for at noe skal være galt :/ Vi hadde en SA i mai og har hatt tidligere også...

Så nå venter jeg som en unge på julaften på at klokka skal tikke mot 13.00, sånn at jeg kan kjøre til byen. Burde lest til eksamen neste uke, men er så spent at jeg knapt klarer å sitte i ro, i tillegg til en kvalme fra H.......E :( Skal sies at jeg sover som normalt som en baby for tiden, men i dag fikk jeg ikke sove etter 07.00.....

What to do??? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142341973-tidlig-ul-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ny inne her på dette svangerskapet.. Har 2 gutter fra før, Andreas blir 4 år nå 4 oktober, og Odin var 2 år 14 mai.

Er nå 11+1 med nr 3:0)

Kan tenke meg du gleder deg til UL. Det er bestandig spennende. Jeg skal på UL neste mandag..å dagene kan ikke gå fort nok.

Blir litt mer letta når man får sett den lille...

Hei Nalla :)

Gratulerer med nr 3 :) Er utrolig spent ja...men tror det nesten er verre for mannen min, da dette er han første biologiske barn. Selv har jeg ei jente fra ett tidligere forhold, men som aldri har hatt noen annen pappa enn min mann vel og merke:)

Forrige graviditet gikk jeg igjenom helt alene, så er morsomt å være to om det dette gangen! Håper månedene til den lille kommer, går kjempe fort :D

Hvor i landet kommer du fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...