Gå til innhold

Tipper reima-dressene mister litt av stråleglansen sin nå..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For noen er de nok mindre gode, det er ikke alle som kjøper reima bare pga at de liker dressene. Tror det er mange som synes det er litt status å kjøpe reima, sånn "bare det beste og dyreste er godt nok for mitt barn." Obs passer ikke helt inn i den verdenen.

Annonse

Hvrofor det? Det er jo supert at enda flere barn får mulighet til å bruke Reimadressene som er helt supre når det gjelder varme og tetthet. En venninne kjøper alltid ReimaTec til sin jente, da hun opplever de som best, men hun prøver alltid å få kjøpt de på tilbud (hun har til dags dato aldri kjøpt en dress til over 600 kr...). Hvorfor skal hun gidde å betale over 1000 kr når de kan kjøpes på salg?

Forøvrig så har visst Smart Club tilbud på de også nå. Obs selger jo Adidas, Helly Hansen etc også, merkene er da ikke dårligere selv om de kjøpes på obs. Om det er prisen som gir status så bør en kanskje gå for Moods-dressene, veldig kule men ganske så stiv pris.

Er du misunnelig fordi du selv aldri har prioritert Reima-dress el hva er motivet bak innlegget ditt? Det virker veldig merkelig...

Nå må dere ikke ta alt så blodig alvorlig da! Selvfølgelig er det fint at man får dresser billig. Det var bare ment som et lite spark til de som synes det er status å ha dyre merkeklær. Reima-debatten pleier jo å ta helt av, hvert eneste år. Nei, jeg er ikke misunnelig. Hvorfor skulle jeg være det? Alle har vel råd til en reima-dress, spesielt nå. Har hatt både reima og andre merker i dresser.

Hehe,ser den ja!er nok mange som synes det viser status om barna har reima dresser...

Har selv aldri brukt reimadresser til mine barn,og kommer ikke til å kjøpe det nå heller.Er mange andre gode dresser der ute også!

Annonse

Fniis. siden obs selger reima, så må jeg nok gå på noen skikkelige butikker for å finne en ordentlig dyr (og bra, men det er jo ikke så viktig) dress. Chaneltec høres supert ut;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...