Gå til innhold

Noen som har erfaring med Brio Primo bilsete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser de har tilbud på det på Barnas Hus nå og kunne godt tenkt meg å kjøpe det. Men greit å høre litt erfaringer først!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi hadde det til forrige baby, og skal bruke det nå igjen. Vi kjøpte det istedet for MaxiCosi - rett og slett pga pris! De som jobbet på Barnas Hus anbefalte det på det varmeste nettopp pga pris og kvalitet. Tror vi betalte 1495 for både sete og base. Så ja jeg er fornøyd.

Det eneste hvis jeg skulle måtte si noe negativt er at hvis du har en veeeldig stor unge (mine babyer har vært rundt 4 kg ved fødsel) så blir setet fort trangt. Men jeg har ikke hatt noe problemer med det altså, til tross for str på mine. I tillegg "tipper" setet bakover hvis det står tomt på gulvet og du kommer borti det. Men dette er ikke noe problem, du kan snu håndtaket bakover som støtte, og det skjer aldri når barnet sitter i stolen altså!

Jeg hadde kjøpt det på nytt i dag!!!!

Skrevet

Takk for svar!

Vår plan har også vært å kjøpe Maxi Cosi, men Brio sitt er jo mye billigere og har også kommet bra ut i test. Får det for 1300 inkl. base, så da blir det nok det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...