Gå til innhold

Murringer etter EL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener jeg hadde EL på lørdag etter beregninger og tegn osv. Har i går og i dag hatt murringer i underlivet. Tegn på at noe skjer eller er det bare ønsketenkning. Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen har murringer mellom EL og mens. Det har jeg også men jeg håper jo på at det er noe annet denne gangen:)

Skrevet

Jeg har aldri hatt det før, eller det vil si, har det dagen før eller samme dagen som jeg får mensen, men aldri hatt det så tidlig...

Skrevet

Er det første prøvemåned? JEg har "alltid" brukt prevensjon og ble gravid fort etter at jeg sluttet de to første gangene. Nå har jeg ikke brukt noe påå en stund (selv om vi ikke har vært aktive prøvere) og nå skjer det rare ting i syklusen min som jeg aldri har opplevd før mens noen ting kjenner jeg igjen fra før jeg fikk barn. Det kan hende det er kroppen din som venner seg til et liv uten hormoner. Om du nettopp har sluttet med hormoner, da. Ellers håper jeg du er gravid, da:-)

Skrevet

Det er vel første ordentlige prøvemåned. Sluttet på p-piller i begynnelsen av august og gikk rett tilbake til den gamle syklusen min. Fikk blødning etter p-pilleslutt og mensen 28 dager etter dette. Hadde EL midt i syklusen (en del EL-slim). Hadde ikke murringer etter EL den syklusen. Men hadde jo heller ikke begynt å prøve..

Har lest at noen som er gravid får murringer omtrent dagen etter EL. Jeg håper og håper... Men har så mange venninner og familie som har brukt alt fra 1-3 år på å bli gravid at jeg tør ikke håpe...

Kanksje murringene bare er psykisk ;-)

Skrevet

Jeg har også murringer fra en dag og to etter EL og helt frem til mens. Begynte med det i 1.pp, aldri kjent det før, så håpet var jo høyt oppe! Men det kan jo være at jeg ikke la så godt merke til hver en ting som foregikk i kroppen min før jeg ble prøver?

Nå er jeg i 2.pp, og fikk disse murringene igjen, så denne gang er jeg ganske avslappet og legger ikke for mye i det.

Egentlig ble jeg ganske negativ når murringene kom denne gangen, for det er jo likt forrige måned, og da var jeg jo ikke gravid.

Hehe, prøver å beskytte meg selv for skuffelsen denne mnd tydeligvis.

Men det kan jo nevnes at jeg fikk to uuuuuultrasvake tester et par dager før mensen kom. Det var så vidt det gikk an å se strekene, men de var der. Kan jo ha vært skyggestreker også. Eller at egget streifet borti men ikke festet seg. Ikke godt å vite. Men det kan jo kanskje være en forklaring på murringene itilfelle, hvis det er slik at jeg faktisk ikke har hatt dem før...

Hmm.. Se der ja, nå begynner jeg å synse og håpet stiger. Bare til å stoppe med en gang :P

Jaja.. Vi får bare vente å se.

Lykke til iallefall, Dukkehuset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...