5pp-håper<3 Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Da har jeg åpnet butikken min, og lurer på om noen vil ta en titt? send gjerne PM for feedback vil også gjerne høre hvilken varer dere kunne tenkt at jeg hadde for salg www.lillespire.no på forhånd, Tusen takk )
5pp-håper<3 Skrevet 20. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 20. september 2010 Tar gjerne imot tips til hva mer jeg kan selge i butikken Får inn clearblue og bionexia tester snart, samt et annet merke, og holder på å forhandle med lifeline og dr.greve )
3barns-mamma <3 Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 Kjempefin butikk ) Også så utrolig billge tester da selvom jeg er gravid og ikke trenger det nå lenger men har anbefalt siden din til mange av mine venninner som er prøvere Så flott at du selger så masse Avent produkter har bestilt en god del hos deg i dag Ser du får inn nye produkter hele tiden, så jeg er ofte innom å kikker Kanskje du kunne solgt noe mer hudpleieprodukter som fks kremer mot strekkmerker? og gjerne noe baby salver eller noe sånn? Lykke til videre med salg og butikk
♥Axinija♥ Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 For en super butikk!! Har bare et spørsmål før jeg sender bestillingen; AVENT Sett med komfortable brystskjell, er prisen for begge bryst eller må man kjøpe 2 sett? Mulig jeg spør dumt, men heller det enn å bestille feil!
5pp-håper<3 Skrevet 24. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2010 Sorry for sent svar det er sett med 2stk
5pp-håper<3 Skrevet 30. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2010 litt oppdatering ang butikken vi får inn en type graviditetstest som heter bionexia, som har en følsomhet på 20mIU dette er en god test som jeg selv har brukt mange ganger og vært veldig fornøyd med ellers har vi nå en rekke tilbud på nesten alle Avent produktene )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå