høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 20. september 2010 #1 Skrevet 20. september 2010 Jeg skal til fotograf i dag, og ta bilder av magen! Gleder meg:) Noen flere som skal gjøre dette i løpet av svangerskapet? Hvilken uke gjør dere det i? Jeg er 35+1 i dag:)
Puppemamma Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 Så gøy! lykke til Jeg skal selv om to uker - da er jeg 31 + 6
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 20. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2010 Det var kjempegøy! Prøvde mye forskjellig, og vi begynte å fable om å ta noen ute etterhvert også Anbefales, og bildene ble kjempekule (og jeg har kun sett de uredigerte enda..)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 har planer om dette jeg også...34 uker idag så må vel snart hive meg rundt:) hvilke fotograf brukte du høstbaby2010?
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 20. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2010 Det var kusina til samboeren min:) Hun går andre året på foto på idefagskolen nå. Hun trengte modeller, så morsomt å prøve seg:) Her er bloggen hennes: http://jannevet.blogspot.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå