Gå til innhold

Teutonia spirit s3 forhandler i Oslo

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som vet hvilke butikker i oslo/omegn som selger denne vognen ?

Prøvd å søke på babyshop.no og barnashus.no, men finner ingen treff der..

Har sett på vognen på Nordby senteret i Sverige, tenkte å sammenligne litt priser :) Hadde vært greit å få tittet litt på vognen her i Oslo og, før vi eventuelt går til innkjøp :)

Noen som kanskje har noen erfaringer med denne vognen ?

Fortsetter under...

Hm, det var synd..

Har lest noen tester om Teut. Spirit s3 of den får jo ikke akkturat gode tilbakemeldinger. Velver og er ustødig. Noen som vet om det er blitt gjort noe med hjulene? - Slik ar den vil være stødig?

Etter at jeg har lest testene og div. brukeranmeldelser har jeg fått et veldig godt inntrykk av Emma City cross og Emma Nitro City.

Jeg bor i Oslo og trenger derfor en "allaround" vogn. Blir mye gåing i byen, samt noe i litt terreng.

Noen vogner å anbefale?

Takker for svar!:)

Du nevner to fine alternativer selv: City cross og nitro city. Har selv city cross og det er beste vogna jeg har hatt ( og jeg har hatt mange). Vet derimot ikke hvordan nitro city vil være på terreng. Evt. Kan Bugaboo cameleon være et alternativ om du kjøper vinterhjul til :)

Annonse

Der varierer veldig fra merke til merke hva man sparer i sverige. Babyshop har jo f.eks 10 % ved innmelding i vib klubb. Og det erjo en fordel å ha butikken i nærheten ved eventuelle reklamasjoner ;) Men kommer selvsagt an på hvor en bor.

Jeg vet at spirit har fått mye forberinger på siste modell. Vi hadde 08 modellen og det var aldri noe problem med velting.

Bumber er originalutstyr på s3 da ;) Det kom mange fine forbedringer på 10 modellen, med blant annet større handlekurv, bedre hjul og litt endring i konstruksjonen., Kjempemessige endringer jeg skulle likt å testet!!!

Har selv hatt en teutonia s3 som jeg solgte. Litt fordi jeg ville ha ny vogn og litt fordi jeg syns den var litt dårlig å trille (når den var brukt en stund) Men har aldr hatt probl med at den veltet eller noe. Likte også godt at sportsdelen er vendbar. Og ja jeg elsker 3- hjulinger.

City cross syns jeg har kjedelig deisgn.

Jeg spurte på baby shop om hvorfor de ikke solgte teutonia lenger og da svarte hun at de ikke var etterspurt så mye, de hadde mange reklamasjoner og at vognene var tyngre enn andre merker.

Jeg har også hørt at 2010 modellen er blitt forbedret.

Hva er bumber? som er originalutstyr som en skriver her.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...