Åse❣ Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 1 pp er i gang, har ventet på dette så lenge! El i beg. av oktober og ikm uke 41... Bruker folat, rosenrot, omega 3... noen som har noen flere tips?
SurreGuri Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Velkommen skal du være Nei, du har nok fått med deg det viktigste Noen sier at slimløsende hostesaft skal gjøre susen før EL, tenkte jeg skulle prøve det i neste omgang. Du vil treffe mange kjekke damer her inne, og her deler vi alt, ingen detaljer er for flaue å snakke om, her er vi rett på sak.. Håper PP din blir kort, viss ikke, så har du alltid noen her å blåse ut frustrasjonen din til Lykke til! Selv, har jeg også IKM Søndag uke 41 Første mens dag i kveld Det betyr ny PP på meg
SurreGuri Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Dette er sikkert 3 svaret jeg skriver til deg..haha, trodde ikke første innlegget mitt kom med, men om det gjorde det, så har du fått to nesten like svar..jaja..du overlever vel det :)
Åse❣ Skrevet 23. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2010 Hei, Tusen takk, jeg forventer at det ikke klaffer på første forsøk, selv om det er et liiiite håp der Lykke tiltil deg oxo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå