M+J Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 jordmor gjor det med meg når jeg fødte for 3 uker siden... mens jeg skulle trykke barnet ut, fikk jeg varme kluter som jordmor la i skjeden, det var så utrooooooooolig behagelig å smertelindrende å gjor at jeg ikke revnet anbefaler på det sterkeste!
Seriøst Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Det var vel ikke akkurat kun de varme klutene som gjor at du ikke revnet vil jeg tro. Jordmor gjorde nemlig det samme med meg begge gangene jeg har født, og jeg revnet uansett. Andre gangen revnet jeg tilogmed fra a til å.... Men ellers er jeg enig med deg, det lindret veldig godt!
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Godt å vite Har selv stått på sidelinja v 3 fødsler, men der har det aldri blitt brukt kluter i skjeden. Bare varme kluter oppå selve magen som lindring... Nå venter jeg min første. Håper på vannfødsel så da blir det kanskje ikke nødvendig - men skal jeg opp i fødeseng skal jeg jaffal huske på dette
M+J Skrevet 20. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2010 hehe, nei det var vel ikke akkurat de som gjor at jeg ikke revnet men det hjalp veldig på hadde de ikke første gangen, men gurimalla hvor de hjalp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå