Gå til innhold

Da går startskuddet

Anbefalte innlegg

28 September begynner jeg å spraye.... så blir det uttak og innsett av egg i uke 43. Så får vi håpe alt går som det skal. Er mange hindringer i veien. Men skal bli godt å komme i gang!

Så nå skal jeg kose meg masse med gode venniner til helgen og bare slappe av før stressende/nervepirrende uker

Er det noen flere som skal i gang denne perioden?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142340719-da-g%C3%A5r-startskuddet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Er ikke kommet like langt som deg, vi venter på ny innkallelse til gynekologen etter at vi har tatt blodprøver, spermprøve, gynekologisk undersøkelse, røntgen av eggledere osv osv.

Neste for oss blir vel Pergo (?), var hormonkur gynekologen mente ihvertfall hvis alt viste seg å være i orden med meg.

Vil bare ønske deg lykke til, både tungt og spennende å sette igang med slike ting. Sender mange gode tanker

Mvh

Annonse

Lykkelig 29, tusen takk. det skal bli godt å endelig komme igang. Vi hadde jo 2 1/3 Aih forsøk, skulle egentlig ha ivf i august, men så ble jeg jo gravid i sommer og mistet.Så krysser vi alt vi har, Hvordan går det med dere nå? Nå er kun noen timer til jeg drar på tur.... og når jeg kommer hjem begynner jeg å spraye!!!

Smiley, så gøy at dere venter jente!!

LiaPia: Det blir både skummelt og godt å komme igang.Masse lykke til til dere også!

jente80gravid: Jeg er også på assistert,,,,,, må være litt her og der C",) Er du langt på vei?

Masse lykke til alle sammen!

Oioi, da blir det spraystart på deg i morgen altså. Det er supert! Hvor lenge skal du spraye før det blir uttak?

Det går bra her. Runder 13 uker nå, og puster lettet ut. Har vært på hele 3 ul da i løpet av denne første tiden, så har egentlig tatt det relativt med ro:-)

Jeg titter innom og følger deg fremover! :-)

Stor klem

spray spray spray..... ja ja sånn går nå dagene...hihi. Men ingen bivirkninger og det er bra. Vi skal på fellesmøte på riksen på tirsdag og ultralyd etterpå. da får vi vite litt mere hva som skal skje. Uttak er beregnet til uke 43. Jeg skal over på Gonal penn og ikke Menepur. Men ellers hadde det vært helt supert å fått noen.

Tenk deg at du er 13 uker på vei... da man liksom endelig begynne å slappe av litt.Håper jeg snart kommer etter.

Stor klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...