LC87 Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Hvordan fungerer det egentlig? Jeg temper hver dag. Og fra 13-14 sep, hadde jeg et hopp på 0,5 grader. (Noe som tyder på EL?) Men så hadde jeg pos ELtest den 15 sep på dagen men ikke på kvelden. Vil det da si at man har egentlig EL før tempen stiger, og når den har steget, har egget løsnet? og man har ca 24 timer på seg før egget dør? Da var det kanskje ikke noe egg hos meg den 15 sep da... Testen var neg den 13, og fikk ikke testet den 14, så har bare den ene pos den 15... Noen som vet??
Petrine +spire=❤ Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Som oftest stiger tempen dagen etter el. Og positiv el-test kommer 12-36 timer før egget løsner. Men det er nå en gang sånn at kroppen ikke alltid følger "boka" =((
LC87 Skrevet 19. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2010 Hmm.. Men det virker ikke logisk på meg nå.. Tempen min steg jo faktisk før jeg fikk pos ELtest.. Hmm.. får bare prøve på nytt neste mnd..
LC87 Skrevet 19. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2010 Forresten, bytta nic fra LC87
Petrine +spire=❤ Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Tror det er noe med at tempen skal være forhøyet i 3 dager før el bekreftes, for innimellom har man jo gjerne litt tempstigning, er mye som spiller inn. Jeg forstod meg ikke på tempen min denn pp heller. Hadde positiv el-test 12 og 13 sept. Først i går hadde jeg tempstigning, altså 18. Er jo 5 dager etter el det... Jaja ikke til å bli klok på dette!! Vi får bare vente å se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå