❤lilleprinsentilmamma❤ Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Noen som har forslag til noen "søte" guttenavn?
☆☆☆ Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 LIker ikke søte guttenavn eller navn generelt, babyen skal jo bli voksen en dag... Hva med et robust navn med et søtt kjælenavn? F eks Lars (Lasse)?
Medi Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Vet ikke helt hva du legger i "søte", men: Det jeg tror du mener: Niklas Teo Lukas Linus Leon Emilian Julian Leander Det jeg mener med søte er f.eks. Alfred Vilhelm Torvald Teodor Edvard
skumgummimamma Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Felix Filip Gabriel Mikael Emilian Leander Leon Levi Benjamin Max Ulrik Mathias Sander Markus Linus Lukas Preben Theo Matheo Andreas Kristoffer Liam Vincent Fredrik Alexander Petter Julian Kian
Fru Shakespeare Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 Vetle må da definitivt kalles søtt! Bare litt dumt om han vokser opp og blir 150 kg... Ellers synes jeg Petter og Jonas er søte navn.
Cornelianelia Skrevet 21. september 2010 #7 Skrevet 21. september 2010 Hva som er søtt er nok ulikt fra person til person. Noen synes at navn som Julian, Emilian, Leander er søte. Jeg synes de blir for myke og femi. Jeg synes imidlertid at navn fra barne-tv, barnelitteratur etc ofte kan være søte. Emil Alfred Albert Theodor Jonatan Kasper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå