Gå til innhold

Hmmm... ikm idag?? Ingen tr ennå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter fødsel har jeg hatt regelmessige sykluser på 33-34 dager. Er på dag 34 nå og sitter her med mensmurringer, men ingen tegn til TR så langt. Kommer vel i morgen tidlig da... Eller så begynner syklusen å klusse igjen sånn som den alltid har vært... *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært innbilskt gravid jeg..ikke tull ein gang!

Var på do nettopp, og kunne tyde litt tegn av tante rød ja på dagen akkurat..over for min del nå..

Jaja, jeg får vente til neste EL, så kommer jeg strekt tilbake :):)

Skrevet

Å være innbilsk gravid er det vel flere som er :) Fortsatt ingen tegn til tr her,men skikkelig tung i nederste del av magen nå,så det er vel bare å ta på et bind før man går på jobb i ettermiddag. Litt småkjipt å plutselig begynne å blø når man går I hvite klær ja :/

Skrevet

Ja, men likevel..

ingen tante betyr ennå håp :) Når en er gravid kan det jo føles at ukå er på vei, det husker jeg at jeg gjorde med 1 mann..

Gikk med bind i 1 uke, gikk på do flere ganger etter hverandre, men ingen tante..så håpet er ikke helt ute :)

Skrevet

skule hatt tanta på besøk lørdag jeg,men her sitter jeg fortsatt uten at hu har dukka opp.... tester er bare negative og nå er jeg tom gudskjelov så da kan jeg fokusere på noe annet så får jeg helelr ta en test igjen når det kommer flere i postkassa (bestilt i dag så det blir et par tre dager til).....

prøver også å ikke tenke så mye på det da for vet jo at tanta kan utebli da, hu liker tydeligvis ikke å bli tenkt på,men dette har aldri skjedd meg,ikke mer enn en dag.

Skrevet

Men har egentlig ikke så stor tro på at jeg er gravid denne gangen. Det tok jo 2,5 år å lage første mann, så skal vel mye til for å bli gravid i 1 pp nå (eller er det andre?!?). Prøver jo ikke så veldig aktivt heller da :)

Skrevet

nåååå..???? Hvordan ha d gått?? Har TR dukket opp, eller??

Skrevet

ingen tante her og heller ikke positiv test... tok en digital en i dag og den viste ''ikke gravid'' blææææææææææææ

Skrevet

Nei da Lara... ingenting har dukket opp her ennå. Men den kommer nok. Er vel bare litt kluss i systemet :)

Skrevet

enda ingen tante her,nå skulle jeg jo snart vært ferdig med skitten..hehe

Skrevet

Ingenting her heller gitt... Skikkelig irriterende. Kanskje jeg bør bestille meg noen tester... sånn i tilfelle?!? Men tviler jo på at jeg er gravid for det er jo ikke SÅÅÅÅÅ lett å lage baby. Tanta kommer nok så snart testene er på vei i posten :)

Skrevet

bestilte i går jeg, begynner å bli skikkelig oppgitt her for jeg også har jo hørt at det er ikke så enkelt å lage baby bortsett fra for noen da.... men kommer hu ikke til søndag ringer jeg legen mandag for å prøve å finne ut hva detta her er for noe.... to stk som har spådd meg også og ene sier jeg blir gravid i des/jan og andre sier jeg blir gravid om 2-5 mnd..hehe

Skrevet

Tok en CB idag, men den var jo som forventet negativ. Så da er det bare for TR å dukke opp slik at jeg får kommet igang med pergokuren :)

*Komme da... kooooooooomme da*

Skrevet

Måtte inn og kikke på tråden, for jeg var så spent på om det hadde gått veien. Husker nicket ditt fra sist graviditet, Turbotrollet:) Siden jeg ikke begynner prøvingen før neste måned, må jeg liksom ha noen å "heie på" her inne!

Lykke til begge to!

Skrevet

...eller tre! (dvs: alle i tråden som fortsatt venter på tanta, men ikke får positive tester)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...