Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Jeg hadde sex, å glemte å ta ut tampongen først....ikke så veldig lurt... det jeg lurer på er... Kan dette skade på noen måte Jeg har spiral.. kan denne hendelsen svekke spiralen? evt ha flyttet den, slik at den ikke fungerer slik den skal? Hilsen dum å flau HI
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Hvordan i all verden er det mulig å glemme det????????????
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Det har jeg også gjort! Da jeg var nyforelska med mannen. Flaut ja, men ler av det nå. Siden du har spiral, tror jeg jeg ville sjekket det opp..
Gjest Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Hm, jeg lurer mer på hvordan dere fikk det til, fysisk, i det heletatt...? *flire*
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Duden din må jo ha sykt liiten tiss?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 Jeg har nå klart å glemme at jeg ikke tok ut en tampong og putta i en annen en og det gikk helt greit, he he. Nå vet jeg ikke størrelsen på din mann da... Hvor tenker du at spiralen har flyttet?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #7 Skrevet 19. september 2010 Det gikk dårlig for min del. Skjønte ingenting da han ikke fikk den inn. Er det riktig hull? sa han Også hadde han ikke pult med andre enn meg heller, så han trodde sikkert han hadde tatt feil. Hi hi! Det ble litt tørrpuling, før jeg gikk på do og skjønte hva det var. Og hvordan i huleste jeg glemte den i første omgang, skjønner jeg heller ikke.. Anonym 20.29
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #8 Skrevet 19. september 2010 Merket jo selvfølgelig at den var der ganske så fort, men er redd den har "ødelagt" spiralen slik at den ikke er så sikker som den skal være :/ HI PS: Duden min har en "normal" størrelse på tissen! Å han er EKSTREMT flink til å bruke den!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #9 Skrevet 19. september 2010 He he, nå ser jeg for meg en som roterer og vibrerer og sånn, ha ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå