2,5barn+1engel Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 huff.. da blør jeg igjen.. Jeg hadde litt blodspor da jeg var 5 + 1. sjekket hcg dagen etter og 3 dager etter der igjen. alt bra. hadde en blødning da jeg var 5 + 6. var på ul dagen etter og fikk se et hjerte som slo. I dag er jeg 7 + 4. og blødde skikkelig i ca 30-60 min. veldig friskt blod.. kan dette gå bra da?? har time til ul i morgen da dette er IVF. så det blir en laaaang natt dette her. huff, har en veldig dårlig følelse nå. er redd det er en MA på gang. det bobler i magen, ha hatt mageknip flere ganger i dag og har vondt i ryggen i hele helga.. noen som har hatt flere blødninger og det hat gått bra??
RockMyWorld Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Huff da, det hørtes tøft ut for deg. Jeg blødde mye i hele 1 trimester med lillejenta. Var ikke så mye friskt, men jeg blødde mye, uten at det var noe galt. Min venninne hadde imidlertid en kjempeblødning! Hun var helt sikker på at hun hadde mistet, for blødde visstnok masse friskt blod. Det gikk bra med henne, hun har en nydelig datter i dag! Håper alt står bra til for dere også, masse lykke til i morgen!!!! Tvi tvi!
Roselille Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Jeg hadde ikke ventet til i morgen.... Jeg hadde blødninger med min første fødte gjennom hele svangerskapet, men første gang det skjedde en helg kl ett på natten dro jeg rett til legevakten og kom rett inn...sendt til sykehuset og lagt inn...Etter det jevnlig kontroll...jeg hadde dratt og sjekket det med en gang, ingen ting å vente på...men det er meg da... Masse lykke til...
2,5barn+1engel Skrevet 19. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2010 sist gang jeg blødde så ringte jeg inn og sa at jeg blødde og ville inn for sjekk.. de svarte med at de hadde ingen ledig time så jeg måtte komme inn dagen etter kl 12.40. fy flate de 24 timene var lange. ( da jeg hadde en SA i mai fikk jeg komme inn med en gang jeg ringte). jeg skulle gjerne ha reist på sykehuset i kveld, men orker ikke å diskutere med legevakta.. så da har jeg valgt å vente til timen jeg har i morgen. men hvis formen blir verre så ringer jeg de jo.. men jeg finner senga tidlig i dag.. så blir samboern med ned på sykehuset i morgen så får vi se hvordan det går.. desverre så tror jeg det har gått galt.. denne gangen også.. !
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Kan ikke annet enn si jeg føler med deg i usikkerheten din, og håper av hele mitt hjerte at alt står til med deg og den lille i morgen på UL:) Oversender deg mange mange lykke til klemmer:)
Roselille Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 Hvordan går det Maya? Ønsker deg masse lykke til i dag......klem
2,5barn+1engel Skrevet 20. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2010 vi fikk et lite sjokk i dag.. Hjertet slo. :) og den lille var riktig str etter hvor langt jeg er på vei. de fant ingen grunn til blødningnen denne gangen heller. alt sto bra til iallefall.. :) helt utrolig..
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 20. september 2010 #8 Skrevet 20. september 2010 Så deilig at du fikk gode nyheter:) Lykke til videre i svangerskapet og koz deg og vær dronning:) Klem
løveprinsen <3 Skrevet 20. september 2010 #10 Skrevet 20. september 2010 Så herlig å høre:) Lykke til videre.
Roselille Skrevet 21. september 2010 #11 Skrevet 21. september 2010 Supert å høre....masse lykke til videre...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå