Gjest Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Vi har 1 års bryllupsdag i dag, og det må jeg si har vært alt annet enn romantisk og koselig.. Mannen min har stort sett vært borte i hele dag. Først på håndballkamp med datteren. Brukte 3 timer der sammen med eksen. Så kommer han hjem, går ut med guttungen for å leke, kommer inn med en kliss våt, hyyyylende gutt. (fikk lov å bade i søla uten regntøy) - så benker han seg foran TV'n og overlater vasking, stelling og legging til meg! Han skal se fotball - og da snakker vi ALLE kamper i premier league og tippeligaen! Samt at jeg vedder på at han skal se sporten og nyhetene og alle diskusjoner om tippeligarunden også! Så da sitter jeg her på kjøkkenet, skuffet, lei og egentlig forferdelig såret. Jeg spurte i dag morges til frokosten om vi ikke kunne dra til byen på bokfestivalen, også ville jeg gjerne spandere middag på hele familien i dag ute på byen.. For det hadde vært så koselig! Men, det hadde han ikke tid til sa han, så derfor har vi ikke gjort noenting! VI har ikke en gang spist mat sammen i dag - for han var borte, så jeg og mini har spist skiver og grøt i dag... Sukk.. Hvorfor føles det så nedtur? Er jeg bare superkravstor som hadde gledet meg til at vår aller første bryllupsdag skulle bli noe spesielt?
Lillemy36 Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Hm, føler med deg, det var ikke særlig pent gjort....Tror mannen min ville fått STRYK karakter hos meg hvis han hadde utvist slik oppførsel. Synest ikke du er kravstor!!
Petrine +spire=❤ Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Først vil jeg si gratulerer med dagen =)) Så vil jeg si at mannen din ikke var 3 timer sammen med x'en, men med datteren! Kjempeviktig at han stiller opp =)) Så var han jo ute med lillemann og du fikk litt fred. Syntes det hadde vært helt greit at jeg hadde tatt stellet i dette tilfellet, så han fikk slappe av litt, Men Han kunne nå droppet litt av fotballen for å lage det litt koselig på deres spesielle dag. Hadde blitt skuffet og lei meg om min mann hadde prioritert fotball fremfor meg på bryllupsdagen vår.., så har full forståelse for at du er lei deg..
Gjest Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Takk for sympati. Nå er det nå en gang slik, at frøkenM spiller håndball hver helg - og hver helg må vi droppe alle andre planer for vi MÅ stille opp å se henne spille kamp. Kamper hun gjerne sitter på benken hele tiden, og kamper som hun spiller også. - Om det er vår helg eller ikke vår helg, så går det konkurranse dem i mellom om å stille opp på flest kamper. Og ja, på vår aller første bryllupsdag kunne han godt droppet kampen! Denne ene dagen, for å gjøre noe sammen med KONA... Hadde årsaken til at han tok med seg guttungen ut vært for at jeg skulle få litt fred, så hadde det vært greit. Men når årsaken er at da får mamma rydde og bake, så vi har noe å komme inn til, DA er det ikke greit lenger. Nå ble jeg skikkelig skuffet, og har gitt klar beskjed til mannen min at denne dagen gikk i minneboken som tidenes nedtur! Og han er fullt klar over at jeg er kjempetrist for at hans prioriteringer ikke falt i favør meg! Denne gangen heller... Sukk. Nok klaging. Jeg hadde gledet meg til denne helgen, og hele helgen ble en flopp....
SurreGuri Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 HI Jeg forstår deg deg 110% Hadde dette vært en hvilken som helst dag, så ville du ikke brydd deg, sant? Nå var det snakk 1Bryllupsdag, som liksom BØR være litt til ære for fruen og ekteskapet. Syns du har rett til å være lei deg, det ville jeg vært..I så fall kunne han brukt mye tid på å gjøre ting godt for deg igjen etter at ungene var i seng, men som vanligt, mannfolk ser ikke problemet, di vil bare ha og ha..
Isola&Lille+julegave Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 Jeg hadde blitt så inni h.... forbanna!!! Bryllupsdag er da virkelig noe feire og en dag det er VIKTIG å ta litt ekstra vare på hverandre. TV'en hadde røke ut igjennom vinduet hadde det vært meg! I alle fall så gravid-hormonell som jeg er nå!!! (Ellers hadde jeg vel kanskje nøyd meg med å klippe ledningene til TV'en... Hehe! Men du må SI NOE!!! Forklar hvordan hans prioriteringer på en så spesiell dag får deg til å føle deg! Han kan ikke lese tankene dine....
Gjest Skrevet 20. september 2010 #7 Skrevet 20. september 2010 Åh, så deilig det var å bare få litt forståelse! Faktisk, fantastisk deilig! Jeg har tatt det opp med ham. Det ble ingen hyggelig bryllupsdag - for det endte med at jeg ble så lei meg og såret, av hans kommentarer og manglende forståelse for mine ønsker om andre prioriteringer denne dagen.. Så jeg gikk å la meg, alene, gråtende og sint.. Og det endte opp i en h... krangel. ikke så hyggelig. Men jeg måtte bare få ut all galle. Dette er ikke første gangen jeg må akseptere at hans prioriteringer går på bekostning av meg. Jeg må forstå at han sette fotball høyere enn kona .. Jeg må forstå at han må prioritere eldste datteren, pga at han ikke vil "komme i dårlig lys" hos eksen. etc etc Ble enige om at vi ikke er enige, og at vi kanskje trenger hjelp for å komme ovenpå. Kanskje litt sent. Men, jeg har i utgangspunktet ikke lyst til å skilles. Men vet at jeg ikke orker flere slike skuffelser... ;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå