Billie Jean Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Jeg har bestilt eggløsningstester fra billige-tester.no, og får ikke noe klart svar fra hjemmesidene ift hvordan disse fungerer. Har aldri hatt regelmessig syklus, og nå er det vanskelig å vite når eggløsningen kommer pga SA i forrige uke. Noen som har erfaring med disse eller liknende tester?
Lillemy36 Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 De måler hormonet som øker fram til EL så du kan oppleve å få sterkere og sterkere streker helt fram til EL og så vil de bli svakere igjen. når de blir svakere igjen har EL vært. viktig at teststreken er like sterk eller sterkere enn kontollstreken før at den er positiv. Hvis du ikke har peiling i det hele tatt på hvor i syklus EL er det vel bare å kjøre på med å teste fra mensen er over og fram til positivt resultat. Billigtestene er til dels vanskelig å bruke synes nå jeg iom at det blir mye granskning for å virkelig se om testen er like sterk eller sterkere enn kontr.streken. Jeg personlig liker de digitale clearblu testene, er liksom ikke noe spm om tolkning med de, men hvis man trenger å teste mye i løpet av en pp blir jo det fort dyrt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå