Gå til innhold

Du vet du er gravid når du............

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

- Klager av at du blir såå kvalm av potetgullet du spiser, men fortsetter å hive innpå.

- Blir sprø hvis du ikke får akkurat det du har lyst på MED EN GANG!

- Blir forbanna på de som klager over fyllesyke, da skulle de røvd å være gravide liksom!

Denne lista kunne sikkert blitt voldsomt lang, så får føye til mer ettersom jeg kommer på noe :)

Annonse

-når det ENESTE du har lyst på er spekemat......

-når du legger deg før 22 på kvelden og fortsatt er trøtt nestemorgen klokka 12........

-når du er så kvalm at du sjelver og må legge deg på badegulvet.....

-når du må ha en pause i "bære ut søppla-økten" jeg setter meg ned i trappa med søppla i hånda og sparer krefter til å bære den de 20 siste meterne helt ut.....

er så dåli denne gangen at jeg ANER ikke hva jeg skal gjøre for å få tida til å gå...... var ikke slik sist.....

...får tårer i øynene av å høre en sang fra mgp jr for teksten er så rørende.

fra forrige svangerskap:

....får blåmerker og skraper på magen fordi du glemmer å ta den med i beregningen når du skal åpne skuffer/de nederste skapdørene på kjøkkenet.

....har vært inne på bensinstasjonen, kommer ut i bilen og får spørsmål fra mannen om hva i all verden vi skulle med flere boller - vi har jo alt en pose i bilen, for så å oppdage til din store forskrekkelse at "noen" har lagt en pose med boller under armen din (som du ikke visste noe om og som du dermed heller ikke har betalt!) Lurer den dag i dag på hvordan de bollene kom seg dit... Hormoner er rare dyr.

- Gråter når du ser Marikken sammen med 3-åringen, fordi Marikken er jo så full av empati!

- Kjefter på gubben med anklage om at han har rota vekk saltet og pepperet, for så å finne dem i baderomshylla 2 timer etterpå, og det er du selv som har satt dem der - du har bare glemt det....

- Ikke lenger tåler lukta inne i ditt eget hus, men lukten av vaskemidler er heeelt vidunderlig og du kunne sniffet grønnsåpe dagen lang!

Annonse

..griner når du ser Einar Gerhardsen får blomster for 40 års tro tjeneste i Nrk, og blir kjempelei deg fordi han ikke kommer på nyhetene mer! (Selv om du vanligvis helst ser nyhetene på tv2!)

vasker samme ladning skittentøy 2 ganger, for så å glemme å henge det opp..

ikke har middagen klar i tide, fordi du sovna på do

plutselig ser gravide damer overalt hvor enn du går

hiver salt oppi kaffetrakteposen og kaffepulver oppi til potetene

=P

*Skrattler*... Fantastisk tråd dette her :-) Jeg kjørte av gårde fra butikken med bagasjelokket oppe, noen i baksete syntes det plutselig ble litt kaldt ;) Humre...Tenk bare hvordan det blir når ammetåka setter inn for fullt! He he he...

...møter mannen i døra - selvsagt før han rekker å ta av seg ytterjakken - og sier (før du sier hei og sånne små detaljer): "Punkt 1: Jeg er kjempe lettrørt i dag. Punkt 2: Jeg må ha broderi og jeg må ha det NÅ!"

lukten av hvitløk, kaffe og vaskemidler får deg til å kaste opp.

i mitt forrige svangerskap kunne jeg lukte om folk som gikk forbi leiligheta ute på gata hadde spist hvitløk!!!

helt grusomt med en sånn supersensitiv luktesans.

Kjip å ikke klare lukta av reine klær. Til og med uparfymerte såper/lotioner lukter stygt.

mens lukten av bensin er digg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...