Gå til innhold

dere som fikk tegningsblødning

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge etter fødte dere?

Jeg fikk blødningen igår kveld, og blør fortsatt litt. (vært på sykehuset og alt ser greit ut)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tegningsblødning kl 6 på morgenen og gutten ute ved midnatt. Det var såvidt jeg oppdaget blødningen for det var så lite. Kom ikke mer før fødselen var godt i gang.

Skrevet

Riene begynte kl 5 på dag 1, deretter fikk jeg tegningsblødning kl 9 på dag 1 (svært lite rosa frisk blod), slimproppen gikk 19 på dag 1 og fostervannet gikk 22.30 på dag 1, snuppa kom ut natt til dag 3 :-)

9 dager på overtid.

Stort at jeg fikk oppleve alt dette, ikke alle som opplever tegningsblødning, slimpropp og fostervann som brister mens man står midt på gulvet ;-) Jeg hadde sånn tykktykk tenabind på meg, anbefales!

Skrevet

Hei:)

Blødningen kom ca. kl. 05. Vannet gikk 16:15 samme dag, og lillegutt ble født 19:30 noen timer senere..

Masse lykke til, snart i mål:)

Skrevet

Jeg fikk tegningsblødning kl 15.30 og fødte kl 03.30 , altså 12 timer etterpå;) Lykke til

Skrevet

Blødde litt rundt midnatt og kl.06 var hun ute. Så det gikk fort;)

Masse lykke til og grattis på forskudd!!

Skrevet

Fikk blødning ca kl 23. Kl 08.30 på morran var ungen ute :) så tok 9-10 timer.

Skrevet

uff deprimerende lesning.... virker som alle føder innen et døgn etter blødningen! nå har det snart gått 3 døgn for meg.. skjer ingenting her.. :/

Skrevet

Tegningsblødning fredag ettermiddag og fødte natt til torsdag. Så ikke mist motet, bare hvil og hvil og hvil... ;)

Lykke til!

Skrevet

jeg var på do halv fire om natta og da var det mye rosa på papiret... (la meg 0100 og da var det ikke noe)..

Riene begynte like ettterpå og ungen var ute ca 11 timer etter tegningsblødningen :)

Lykke til BabyBoy! :-)

Skrevet

Vannet gikk først her, og så startet småblødningene kort tid etter det.

Sånn ca 04.30 på morgenen, jenta var ute 10 timer etterpå.

Skrevet

begynte på ettermiddagen og morgenen dagen etter kl 08 00 kom han med KS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...