cathoz Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Testet positivt i dag! Tok angre pille å alt innen 48 timer men likevel gravid igjen med nr fire og sitter med en nydelig liten gutt på 4 mnd på fanget! ikke meningen dette kan man si men alikevel hjertelig velkommen;) Rart hvor fort man innfinner seg! Måtte bare dele dette med noen;) Ha en fin Søndags kveld jenter!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Jeg må jo likevel få si gratulerer - høres ut som du er positivt innstilt tross alt Å velkommen hit Barn=KJÆRLIGHET ♥ Ha en riktig fin kveld du å
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Litt rart å lese, for jeg var i akkurat samme situasjon for snart ett år siden. Hadde en gutt på 4 mnd og etter et "uhell" tok jeg angrepille innen 24t etterpå. Men ble likevel gravid.. Jeg spontanaborterte i uke 6, så da ventet vi en stund før vi prøvde å bli gravide igjen og nå er jeg 10 uker på vei med nurk nr 2 :-) Gratulerer så mye og lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå