FlightlessBird Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Kommer jeg til å få flere barn? kjønn? Kommer vi til å få det veldig greit økonomisk fremover? (Mine foreldre venter på "svar" om de kan selge tomter på gården deres... Går det gjennom vil det nok dryppe mye på oss) Setter pris på om noen kan se på meg jeg født 11.08.84 han: 26.03.83 Ellers vil jeg vite det dere evt. ser )
Gjest Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 hei akkurat nå ser jeg ikke flere barn på deg nei. for de andre spm kontakt meg på mail
FlightlessBird Skrevet 22. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2010 Tusen takk for at du ville se på meg Litt trist at du ikke kunne se flere barn på meg, men jeg planlegger ingen barn nå. Det vil bli om 5 år kanskje i så fall... Så kanskje derfor du ikke så noen nå? Har desverre ikke penger til å betale for spåing akkurat nå :/ Vi er inne i en litt kjip periode... Men kanskje jeg kontakter deg når ting har stabilisert seg litt her. Hvis noen andre ser noe mer på meg setter jeg veldig stor pris på det klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå