Gå til innhold

Amme-bh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i huleste skal jeg vite hvilken størrelse amme-bh jeg skal kjøpe???

Det står på alle listene at det bør være en i bagen som skal være med på sykehuset, så da må den jo kjøpes før fødselen. Men magen gjør for tida omkretsen rundt brystet større enn normalt, og jeg vet ikke hvor mye jeg kan regne med at det endrer seg rett etter fødsel. For ikke snakke om cuppen - komme puppene til å blir mye større når de starter melkeproduksjon for alvor, eller skal jeg kjøpe noe tilnærmet det jeg bruker nå?

Har stått og sett på amme-bh i butikken flere ganger nå, men jeg får meg ikke til å bare kjøpe på måfå... Og ja, jeg skjønner at dette er individuelt, og ingen kan fortelle meg fasitsvaret, men jeg er frustrert!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amme-bh skal kjøpes i en størrelse større enn det du vanligvis bruker. Hvis du f.eks bruker 75B, så kjøper du 80C. Kan være greit å kjøpe en rimelig type til å ha med på sykehuset, og så evt kjøpe flere senere, da er du litt mer sikker på størrelsen.

Skrevet

Heelt enig:) men ville bare tipse om at flere her inne har sagt at ammebh'ene fra H&M er veldig gode - så tenkte jeg sku kjøpe der. De har 2 pk har jeg sett :)

Skrevet

jeg har kjøpt en billig en på H&M i en størrelse større enn det jeg bruker nå. Og så kjøper jeg en litt dyrere og bedre en når jeg ser hvilken størrelse jeg faktisk trenger..

Skrevet

Tusen takk for svar! Nå må jeg bare sjekke hva det står i den jeg kjøpte sist... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...