Gå til innhold

8 mnd og drita sur hver eneste ettermiddag!hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min kjære sønn har i de to siste ukene vært mega sur og sint og sutrete hver eneste ettermiddag,jeg kjenner han ikke igjen!

han er ikke sulten og ikke trøtt,men likevel så sutrete at jeg blir halvgal!

han kan ikke krype enda og har ikke fått tenner,så jeg prøver å unnskylde han med dette,men...ingen tegn til tenner;han sikler ikke ekstra eller gnager på alt han kommer over.

hva er det egentlig som skjer med han?

noen som har hatt lignende erfaringer?

han er ikke syk heller:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sikker på at han ikke er trøtt? Mini er blir dritsur og umulig når han er trøtt og sliten.

Ellers kan det og være at han blir sur fordi han ikke kommer seg der han vil ennå. Mini var kjempesur når han kun greide å snu seg i ring og skyve seg bakover.

Når han lærte å sitte og så krype var han tilbake til sitt gamle jeg, veldig blid og fornøyd.

Skrevet

for eksempel i dag så sov gutten dupp til kl.16.15, men var sur som f helt til vi la han kl.18.30.

hva gjør jeg med dette da, om han er trett? skal det bare være slik en stund nå da?

kjenner at tålmodigheten ikke er på topp når han er på sitt verste,jeg skal lage middag og ta meg av storebror...

Skrevet

Kan jo være tenne fordi om han ikke viser "tegnene". Ikke alle følger "boka" vet du. :-)

Prøv å ta han med ut på en trilletur eller noe da? Det fungerer iallefall her i huset.

Skrevet

Her i huset går vi på trilletur hver ettermiddag når surheta starter. Virker som han kjeder seg max når d blir ettermiddag:s Er ellers superblid.

Er i seng når kl er halv sju..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...