Gå til innhold

blodtrykksfall??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har til nå hatt 4 ganger der jeg plutselig blir veldig uvel å må sette meg ned for å ikke gå i gulvet, blir kvalm også, da er det beste å få sitte/ligge helt i ro i ca 5 minutter, så er det hele over. den ene gangen varte det kanskje i en liten halvtime. Noen andre med lignende symptomer? er det sannsynlig et blodtrykksfall? Skal til Jordmor om ikke lenge, er vel lurt å nevne det til henne. Er i uke 26 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 16 uker, å har hatt det sånn siden uke 7. Vært til legen, de sier alt er ok, men har lavft trykk. Ikke mye som kan gjøres med det. Kjenner tegnene nå så klarer å hente med før jeg svimer av. Håper det blir bedre til deg:)

Skrevet

Kan være lurt å snakke med legen...

Skrevet

takk for svar :) jeg har normalt blodtrykk ellers. Har time til både Jordmor å lege i uka som kommer, jeg får nevne det da :)

Skrevet

Har samme problem, kan komme at ingenting, men litt typisk når jeg stresser. Var på yoga her om dagen, mediterte, tung og langsom pusting, og da ble jeg svimmel, så måtte kutte. Skal ikke mer til liksom. Har besvimt en gang dette svangerskapet, er rask å legge meg ned når jeg kjenner det kommer, er skikkelig ekkelt. Blodtrykket mitt er normalt når de måler det da, så skal ta nye blodprøver om et par dager. Er 15+3 og har ikke tatt prøver siden uke 6. Lav blodprosent kan være en årsak, men er det ikke tilfellet så vil legen gjøre flere undersøkelser. Han vil ikke ha meg i jobb så lenge dette pågår, så er sykemeldt.

Er nok lurt å nevne dette for jordmor ja, skal selv om et par dager, så er spent på hva hun har å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...