Anonym bruker Skrevet 19. september 2010 #1 Del Skrevet 19. september 2010 Etter et par graviditeter og påfølgende amming og slankekurer så har puppene fått kjørt seg litt for å si det sånn, og nå er det på tide å gjøre noe med det føler jeg. Bare jeg får blitt kvitt de siste 8 kg da, hehe. Jeg leste et sted at om en har for stor bh størrelse så har en ikke noe utbytte av brystløft pga at de uansett vil sige ned, og at det da er bedre å ta en brystreduksjon. Jeg har 80C, men har tidligere vært oppe i 85DD når jeg har vært gravid, og før jeg fikk barn i det hele tatt så hadde jeg stor B-cup / liten C-cup. Slik de oppfører seg nå så kan jeg ikke bruke noe annet enn balconette-bh'er. Hvis ikke så ramler dem ut av bh'en rett som det er bare fordi de er såpass slappe. Jeg synes de henger for mye i forhold til alderen min, og jeg føler at puppene ser 10 år eldre ut enn resten av meg. Jepp... puppene nærmer seg 40 mens jeg sakte lister meg mot 30. Hurra.... Det jeg lurer på er 1) om str 80C blir regnet for så stort at det ikke vil være noe poeng å ta et brystløft? Og 2) hvis det er "mulig" for meg å gjøre det, vil jeg merke stor forandring i størrelsen? Mannen min er redd for at de skal "forsvinne", så jeg vil ikke han noe mindre enn hva jeg har nå siden jeg egentlig trives med størrelsen men ikke så mye med "konsistensen". Og 3) hvis det vil være av liten nytte på lang sikt å bare ta et brystløft, vil det være bedre å velge brystløft med implantater? Bare littegrann da, sånn at de holder seg bedre ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142339495-et-par-spm-om-brystl%C3%B8ft-noen-som-kan-hjelpe-meg-litt-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå