BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 19. september 2010 #1 Skrevet 19. september 2010 Drakk litt vin naa i helga, et par glass bare, og tror selv det egentlig ikke skal ha noe aa si, men vil gjerne hoere hva dere mener. Har IKM 25-26 sept, og positv EL test 15. Vin er saa godt! Haaper uansett jeg kan savne det snart...
SurreGuri Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Ja jøss...har ingenting å si..vi kan ikke stoppe å leve uten at vi vet, om du skjønner hva jeg mener.. Vin er heller ikke det værste. Dessuten husker jeg å ha blitt fortalt at frem til det eventuelle fosteret er 6 uker får ikke det noe næring fra moren, men fra den posen det ligger i, ett eller annet sånn :) Di fleste lever jo som normalt frem til di finner ut at di er gravide, og da er di ofte 5-6 uker på vei.. Det er ivertfall min mening Likte nicket ditt! Knall Kult!! hahaha!!!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 19. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2010 Takk SurreGuri! Tenker jo egentlig saann, men blir himla paranoid i disse tider! Ikke at jeg har hatt saa mange pp enda, men nok til at jeg blir paa tuppa... Takk for det med nicket! Veldi arti ditt sitt ogsaa:) Naar har du IKM?
SurreGuri Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Takk Nei, men jeg synes det er viktig, å ikke la det helt til hodet på oss selv om vi er prøvere..Blir vi fanatiske kan det faktisk hindre oss i å bli gravide. Jeg hadde IKM i går eller i dag Ingen tante ennå neg test på fredag som var, så nå sitter jeg her å kjenner på alt og ingenting hehehe.. ta nye test i morgen, så får jeg se, om jeg er gal eller ikke Hva med deg?
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 19. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2010 5.pp naa, positiv EL test den 15, og vi har jobba tritt den uka. Hjulpet med Pre-Seed, bare. IKM neste helg en gang, saa vi faar se da. Er rimelig sikker paa det bli plain KM da, men fant ut at hvis spira tross alt skulle komme til aa sitte, har jeg termin paa bursdagen min:) Hadde jo vaert arti da:) Lykke til da! Haaper det blir positiv test!!! Hva har du hjulpet deg med?
SurreGuri Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 Ja, det ville vært morsomt, om du fikk en baby i gave Ja, får håpe det blir positiv test, men jeg føler liksom at tantå er på vei, uff, nei jeg blir ikke klok på dette.. Har du noen barn fra før? Jeg har en gutt som blir snart 5, så nå var det absolutt på tide med en nummer 2 Hvor bor du? Mtp at du skriver aa Nei jeg har en sånn normal Syklus på ca 28/29 dager. så har eg bare hatt sex annen hver dag etter mens er slutt. Har ikke gjort noe spesielt, mtp at det er vår 1pp.. tar tran tabletter og Folat..men ikke noe mer enn det.. Så får jeg se om jeg må begynne å prøve ut kjerringrådene etterhvert
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 19. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2010 Bor i Valencia, jeg:) Saa her blir det AE, OE og AA. hehehe Sex annen hver dag er jo veldig "skuddsikkert" da! Tror det er det ideelle. Men vi er saa slitne hver dag, at vi maa ofte nesten tvinge oss selv til sex utenom helgene, saa da blir det "innspurt" rundt EL. Triste greier.. Har planer om annen hver dag neste syklus da.
SurreGuri Skrevet 19. september 2010 #8 Skrevet 19. september 2010 ååååå, valencia, så spennende :) Hvordan havnet du der?? Ja vi også.. Eller det er vel helste jeg som sliter med det "å gidde" Gubben er bare glade for at han får noe, hahaha!! Ja, har hørt at annen hver dag i 2 uker etter mens er ferdig er sånn "treff sikker" greia :) Selvsagt om du har en normal syklus.. Blir spennende å se hva som skjer etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå