Gå til innhold

Der kom mensen:o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der var det vel over for denne gangen for vår del igjen..

Trodde kanskje jeg hadde en slags sen festeblødning i går kveld, men i dag kom mensen som bare det!

Tvi holder på håpet om at det bare er det ene egget som slipper taket, men det er vel svært liten sannsynlighet for det når en blør mye og har vondt???

Tenker å bare ta en test i morgen bare for å få det bekreftet at det ikke gikk nå heller...

Har ikke ord, tårene bare renner. Mannen min har bursdag i dag, og venninna mi har barndåp. Mange følelser på en og samme gang.

Blir sikkert ikke noe flere forsøk i år, hvis det blir noen flere i det hele tatt..

Ønsker alle andre september prøvere lykke til videre:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HUFF!! det var trist og høre.. her kom mensen på tirsdag, men tok test på fredag som viste positiv! så jeg håper og tror det stemmer!! Ta en test du også bare for å være helt sikker!!

Det er så typisk at det kommer på en sånn dag!! Tenker på deg og håper det går bra!! ikke gi opp=)

Skrevet

Så trist :( Føler med deg. Det her er ikke lett og jeg som trodde det skulle gå den rette veien for deg.

Trøsteklem

Skrevet

Vet hvordan du har det nå:-( begynte selv og blø forrige lørdag, og hadde testdag forrige søndag...gadd ikke engan og teste, men så leser jeg her at det var ei som fikk mensen men testet positivt!!??!!?? Kanskje vi burde ta en test vi også da!!:-)))))

På hvilken rugedag begynte du å blø?

Jeg satte inn 2 egg...du?

Klem.

Skrevet

Mors uke 5

i løpet av denne uken og neste utvikles det en navlesnor som sikrer transportveien av næring og surstoff fra mor til embryoet.

Noen kan ha en mens lignende blødning der du skulle ha hatt mensen. Dette er fordi at det gule legemet i eggstokkene fortsatt produserer progesteron og østrogen til fjerde måned. Da tar morkaken over denne produksjonen. Dette kan oppleves også som stikninger, ganske kraftige, bare på den ene siden nede i bekkenet, det er helt normalt.

Har hatt flere venninner som ikke har trodd de kan være gravide pga de akkurat har hatt mensen.. men mirakler skjer=)

lykke til dere!!

Skrevet

Jeg fikk ordentlig blødning som en skikkelig mens, men hadde ingen smerter...!?!?(ved tidligere misslykkede forsøk har jeg hatt skikkelige smerter når mensen har kommet)

Fikk jo et lite håp nå da-at kanskje kanskje...ja, ja, må vel ta en test imorgen da for å være på den sikre siden. Meeen skal vel godt gjøres...hadde du ordentlig mens nå, eller bare litt blødning?

Skrevet

Føler med deg, Bea ;-(

En ting er sorgen en skal igjennom etter et mislykket forsøk, men når man i tillegg skal "fungere" i andre sosiale settinger kan det virkelig fylle begeret.

Men er du sikker på at det er over? Håper det fortsatt er håp, og at det fortsatt kan ha gått bra.

Sender deg mange trøstetanker ;-)

Skrevet

Tusen takk for oppmuntring og gode ord:)

Ble rørt over at så mange har skrevet til meg.

Skal kjøpe test i dag, så må vell spare på urinen fra nå:)

Var på rugedag 9 i går, så skulle egentlig teste førstkommende fredag.

Vi fikk satt inn to egg, men tror det er lite håp for at det er noe igjen der inne siden jeg blør så forferdelig mye:(

Men har ikke vondt, bare litt murringer...

Har endometriose, så til vanlig har jeg så vondt at jeg knapt klarer å gå de første dagene når denne tanta kommer...

Syntes det er kjempe vanskelig å fungere i det sosiale den første tiden etter mislykket forsøk. Det gjør virkelig vondt når man ser naboene er ute sammen med sine små og leker, nybakte mødre som triller barnevogn... Skal jo virkelig være glad på deres vegne, men klarer ikke det helt- og DET gjør vondt å føle at man ikke klarer...

Også skal man jo fortelle de nermeste som vet om ''prosjektet'' man har mislykkes i, og føler virkelig ikke for å få denne ''ånei, stakkars...''

Det gjør vondt å fortelle søsken og foreldre det, for det er klart det blir kanskje som en sorg for de også. Og det må være vondt for de også og se på at vi blir triste og har det vondt.

Skulle på så mange måter ha fulgt med en psykolog på klinikkene en kunne snakke med, bare ha en utenforstående å snakke med om dette. Men det går jo ikke da får man vel ikke adoptere senere dersom en skulle ønske det. -For da er man vel psykisk ustabil!

Nei, takk igjen for innleggene deres. Nå har jeg fått ut litt tanker og frustrasjon:) Skal ta en test iløpet av dagen, så skal gi tilbakemelding av resultatet:)

Skrevet

Nei, testen var nok så negativ som bare en graviditetstest kan være:(

Skal ringe klinikken i morgen og høre hvor fort vi kan komme til nytt forsøk. Kjenner jeg blir så sint og fortvilt, og da kommer vel kampviljen til- og denne kampen SKAL vi vinne;o)

Noen som forresten har fått begynne på nytt forsøk rett etter et misslykket? Hadde vært godt å bare fått begynt med sprayen allerede på denne syklusen slik at vi er ferdige i god tid før jul.

Har ikke lyst på forsøk tett oppi jule tiden, hadde det sist og fikk negativ test bare non dager før juleaften....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...